fredag, februari 16, 2018

Gosat bebis

God lunchdax! Sittandes på tåget med doften kvar i minnet, en doft av en ny människa. Massor av rödbrunt hår och blå ögon. Prinsessan Sally, som mest sover 😴

Farmor har också myst mycket med Lowe. När kvällen kom fick jag den stora äran att läsa saga och natta honom.

Hastigt och lustigt tog jag chansen, när jag väl fick den, att dra iväg görtidigt igår morse. Ja, för det tar sin tid, sammanlagt.

💕 jag önskar alla en riktigt trevlig fredag med mycket ljus och kärlek 💕

14 kommentarer:

  1. Åh, så mysigt att få träffa prinsessan S men också hennes familj! Det betyder så mycket. Så fina bilder på er dessutom <3 Själv ska jag köra hem till vår lilla S om en halvtimme och det ser jag fram emot.

    Kram och ha en härlig fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var så jättemysigt! Det råkade bli tillfälle och det vara att slå till, så roligt. Jag fick gosa och mysa jättelänge!
      Kram

      Radera
  2. Vad fint att resan blev av. Och mysigt både att träffa Lowe och den lilla prinsessan. Och visst rusar tiden iväg...
    Härlig bild!
    Önskar dig en fin fredag med dina. Njut!
    Stor ram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, saker och ting ändrade sig snabbt och jag kunde åka iväg på kort varsel. SÅ härligt!
      Tack och kram!

      Radera
  3. LJUVLIGT !!!

    Är det kanske en aning likhet mellan dej och Lowe? :)

    Fredagskram fr Ruth i Virginia

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAA! Thomas är ju min gosse och Lowe är ju Thomas gosse, så klart, det finns väl likhet, och det fröjdar jag mig över, för jag tycker Lowe är väldigt fin! Så även Sally, jättesöt.
      Fredagskram!

      Radera
  4. Då lyckades du ju ändå himla bra med att komma iväg till Sally. Så söt, och bra att hon sover mest hela tiden. Å den fina familjen verkar ha förstått att tjejer inte alls behöver kläs i rosa. Extra plus för det:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev glad, för tiden rinner ju iväg.
      Fina familjen klär barnen i det som passar för stunden. Lowe har nåt rosa där på bilden, faktiskt, och Sally får ju många ärvekläder, så det blir blandat.

      Radera
  5. Så härligt att du kom iväg och fick träffa lilla Sally! Ja, Lowe också förstås!
    Önskar dig en fin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, så härligt. Gott med lite gos med båda barnen.
      Kram!

      Radera
  6. åh va härligt att få gosa med dem små :) fin lördag kram

    SvaraRadera
  7. Men vilket mysigt mys! Grattis igen :-)

    SvaraRadera