onsdag, februari 14, 2018

Alla Hjärtans Dag .


Bildresultat för bild alla hjärtans dag
God förmiddag! Ett stort hjärta till alla mina nära och kära och alla mina vänner!
Kärlek vill vi ha, varenda eviga da´!

Jag har smort kråset två dagar i rad! I måndags kväll slank det ner en semla till kaffet och igår slank ytterligare en ner som en hetvägg. Sistnämnda är godast! Det var dock fettisdagen igår! Helt legalt att frossa. Men nu är det stopp och belägg!

Igår morse var himlen så här BLÅ! Sedan mulnade det på. Solen kommer fint här även idag.
Synd jag inte sitter på tåget just nu, men jag får hoppa på (hop on) nästa tåg, exempelvis nästa vecka.
Kan alltid hoppa på marknaden nere på tôrt (torget) på stan och leta hjärtan
💙💚💛💜💔💖

💝 Ljus och Kärlek 💝

16 kommentarer:

  1. Härligt att himlen är blå :)
    Önskar dig en fin alla hjärtans dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och det var halkigt också!
      Kram 💝

      Radera
  2. Passar på att önska dig en härlig alla hjärtans dag <3

    Kram

    SvaraRadera
  3. Önskar en fin alla hjärtans dag! Jag åt oxå semla igår eller i alla fall en halv. Jobbet bjöd och hade delat alla på mitten. Tror att många tyckte det blev lagom faktiskt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, är det färdigdelat, så blir allt så mycket enklare. Smart. Men jag har ätit två hela på raken, eller ja, två dagar i rad. MÅNGA goa kalorier, där 💝

      Radera
  4. Så vackert med den blå himlen, härlig bild.
    Hoppas att du hittar några hjärtan. Jag har inte varit ute på två dagar men idag känns det bra och vi har tagit en sväng till sångövningen,. men inga hjärtan i min väg, ute.
    Mysingen och jag har köpt två semlor var och delat på dom, så det blev flera dagars kaffegodis.
    Trevlig Alla Hjärtans Dag önskar jag dig.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg massa hjärtan i skyltfönstren, såklart, men inget på busshållplatsen, det var det förra året.
      Varm kram 💝

      Radera
  5. Hoppas att du har en riktigt fin Alla Hjärtans dag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  6. "Ljus och kärlek" från din blogg kommer varje dag,
    för vilket jag tackar så hjärtinnerligt!
    Valentine´s Day every day från Gerd!

    Bamsekram fr Ruth i Virginia (där sola lyser)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjemen, det kommer som ett brev på posten 💝 eller vad man nu ska säga. Jodå, hjärtan varje dag från mig!

      Du får en bamsekram här från Lidköping!

      Radera
  7. Är det Fettisdagen och Alla hjärtans dag,så är man värd att frossa. Å du som är så smal har då definitivt råd med dessa kaloribomber. Vi delade på en semla igår. Jag gillar ju inte semlor, speciellt inte din "dränkt-i-mjölk-variant. Jag åt halva halvan om man säger så. Då blev det för sött för mig och jag gav upp.
    Vädret blev fint hos oss först cirka klockan 15:30 idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag skrev ju att jag fått nog. Det blev sockerchock. Inte för kalorierna utan för mandelmassan. Grädde gillar jag!
      Fint väder idag! 💝

      Radera
  8. Lite sent och ny dag, men önskar dej i alla fall en ♥ ligt bra dag alla dagar!!! Mums med semla, gillar både mandelmassa och grädde! Hetvägg är inte dumt det heller! Sov nu så gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Nu är frosseriet slut för denna gång.
      Ha en fin dagd 💖kram

      Radera