fredag, december 08, 2017

Stockholmsdagarna! 💝

God förmiddag och Halv Ätta, hos mig!

Nej, klockan aderton hos MOD pÄ Norrsken House i Stockholm i onsdags kvÀll, sÄ var det.

Vill med bild presentera de tvÄ officiella namnen i verksamhetstoppen av MOD.
Peter Carstedt, en av grundarna till Mer Organdonation, som just nu Àr förÀldraledig och Ursula Forner, som under tiden Àr tillförordnad verksamhetschef.

Jag var pÄ en sammankallad trÀff för gamla och nya volontÀrer. Just för att fÄ lite mer energi i form av gemenskap och goda lussebullar, samt mycket trevligt prat, som kan bli som ringar pÄ vattnet, att fÄ fler att sprida kunskap.

AnmÀlan till Donationsregistret

Mitt lilla nÀste över natt.

Rent, snyggt och bÀddat, inklusive frukost.

Vilket vandrarhem!
Doftade gamla Stockholm och internationella kontakter. JĂ€ttemysigt!
Jag har ju legat pÄ hÀrbÀrgen förr.
HĂ€r har jag Stockholms stadsmur intill mig!

SÄledes var jag lÄngt ner i kÀllaren

Old Town Lodge, ett gammalt packhus, det syns utanpÄ.
Historiens vingslag bara svepte över mig. Hit kan jag tÀnka mig igen, absolut.

Tyska kyrkan i Gamla stan.

Idag jobbar jag och myser i min egen takt, inga tider. Ska bara fram och köpa mig en grillad kyckling.
Och i morgon Àr det dags för Julbord nr 2.

💝 Ljus och KĂ€rlek 💝

12 kommentarer:

  1. SÄ mysigt ut dÀr i ditt lilla krypin!
    Ha en fin fredag
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket hÀrligt och annorlunda boende men bara det hade fönster sÀger jag...

    Kram och glad fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, hÄller med. Men det gÀllde ju bara att sova, för övrigt var jag uppe och ute.
      Kram!

      Radera
  3. I morgon blir det julbord nr 1 för vÄr del.
    Ha det sÄ bra pÄ din!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Se dÀr! Ja, ett julbord per Är rÀcker förvisso.
      Tack och kram!

      Radera
  4. Fina bilder frÄn Stockholm och vandrarhemmet!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det var sÄ fint och trevligt.
      Kram

      Radera
  5. Först och frÀmst - vilken otroligt lÀcker outfit!!!
    Old Town Lodge har jag aldrig hört talas om, men gud sÄ mysigt och fint det sÄg ut. Vilken miljö! Coolt att de lÀt stadsmuren vara en del av "inredningen". Hur lÀckert som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Jo, gillar det sjÀlv, kÀnns bekvÀmt.
      Nej, jag visste inget om Old Town Lodge innan, det var MOD som hÀnvisade. Mycket lÀckert och jag Äterkommer gÀrna. Fint bemötande dÀr ocksÄ, trevliga mÀnniskor, personligt.

      Radera
  6. Men vilket mysigt rum med Stockholms stadsmur! ,-) Ser hÀrligt ut.
    Ja viktigt med MOD sÄ tummen upp för allt!
    HĂ€rliga bilder ,-)
    Ha en mysig Helg KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera