onsdag, december 20, 2017

Hur var Elvis Christmas igår i Vara?

God förmiddag!

Vilken fantastisk kväll vi hade igår! Vi stod på scenen från klockan 17 till 22, förutom några pauser, varav en med gofika av Vara konserthus.

Stod. Ja, vi stod hela tiden, vilken kändes något, trots rörelser och gung. Men sånt förträngs, haha.


Min yngsta dotter Sarah fanns på balkongplats och var snäll och tog en del foton.


Klart man håller sig framme 😀 inte var dag!
 
Hej då, Vara konserthus 2017! Gud, så roligt det var!
God Jul!

💝 Ljus och Kärlek 💝

PS. Såhär skrev Henrik Åberg på sin officiella Facebooksida idag:

Succé i ett till bristningsgränsen fullsatt Vara Konserthus igår! Trevlig överraskning också att Lasse Holm satt i publiken.
Kvällens super skickliga kör hette ”Con Brio Gospel”.

18 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Klart du måste passa på att hålla dig framme :-)

    God Jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vettu la! Känner mig som linslusen nu igen, haha.
      God Jul

      Radera
  2. Jag kan tänka mig att ni hade en rolig kväll! Och så fin du är :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteroligt, det var det verkligen!
      Kram

      Radera
  3. Så härligt att det blev så lyckat men stå upp så länge vet jag inte om jag hade fixat. Fin blev du i alla fall och med lite julrött i håret kvällen till ära.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var så skoj. Och alla roliga röda detaljer, som hade hittats på.
      Nej, stå så länge, det känns. Men allt som är skoj, det går går på envishet.
      Kram

      Radera
  4. Vad fint!
    Hittade dej inte på bilden först, så klickade för att försöka förstora den, men då kom det upp en kommentar om att jag inte fick ta bilder från bloggen, utan att fråga. Om du får någon rapport, så försökte jag inte tjuva, är oskyldig!!!
    Men tror att jag hittat dej långt till vänster.
    Vill önska dej en God Jul! Nadolig Llawen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan förstora bilden om du har bloggen i mobilen eller på en platta, genom att dra med fingrarna. Bilderna är inte klickbara.
      Du har nog hittat mig, jag är näst längst till vänster på första raden.
      Nadolig Llawen!

      Radera
  5. Så härligt att konserten blev så lyckad! Kan tänka mig att er repertoar var stor. Och att stå så länge tar ju på krafterna. Men känns det bra så orkar en det mesta.
    En jättefin bild på dig och kul med de röda inslagen . Piggade upp. Så också det röda i ditt hår.
    Kram och trevlig kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, vi var lite mer vågade, så här andra året i rad och tror vi alla kände det bra.
      Tack, kvällen är lugn.

      Radera
  6. Storsuccé med andra ord! Stort GRATTIS!!! Lasse Holm visste jag vem det var, däremot fick jag googla Henric Åberg som jag aldrig hört talas om. Å du lyckades till och med att ta en groupie med honom. Vilket fint minne! Kult att konserthuset var slutsålt - ett utmärkt betyg det med:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, så härligt! Känns toppen. Och vi hade skitkul.
      Jag hörde mycket beröm från publiken. Alltid skoj.
      Vi sjöng två egna låtar också, nog inte så vanligt. Och vi framför utan material, så visst, det fordras mycket träning.

      Radera
  7. Det var inte så illa - du rör dig med kändisar du med :-)

    SvaraRadera
  8. En Eviskonsert så kul. är skulle jag velat vara. Njutit och lyssnat! Kram och God Jul!

    SvaraRadera
  9. Härligt fina bilder! Förstår att detta var en underbar dag, fast dina fötter kanske inte tyckte det samma. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, dagen var härlig. Men att stå så länge, tar inte på fötterna, faktiskt. Nej, mer ryggen.
      Kram!

      Radera