fredag, december 22, 2017

♫ ♪ Fredag hela veckan ♫ ♪

God morgon!

Nu har jag släppt både White och Blue Christmas och går all in på Rudolf med Röda Mulen.
Fast, fel skrivet av mig, det är inte alls fredag hela veckan. I morgon är det lördag och då åker jag bort och låser mitt Blogghem här.

Lite julkänsla från tôrt i Lisch (torget i Lidköping)

Ett gnistrande Lisch, fast inte pärleporten, utan Särnmarkshuset.

Julhandel.

Jag önskar alla mina läsare en lugn och fridfull jul.
 💝 Ljus och Kärlek 💝

26 kommentarer:

  1. Härligt (l)ju(v)liga bilder! :-)

    Tack - och ha en fantastiskt härlig jul du med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, ord- och lekblandare, där ;)
      Tack.

      Radera
  2. Tack och jag önskar dig det samma <3

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack, jag önskar dig detsamma!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  4. Hej fina du!
    Önskar dej en God Jul också.
    Kram från grönt öland med inte mindre än nio plusgrader imorgon enligt SMHI. Idag hade vi 6 grader, rena våren och ingen julkänsla.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, Öland har riktigt varmt! Jag och min salig make firade jul på Öland för några år sedan. Vill minnas att det inte var någon snö då heller.
      Kram!

      Radera
  5. Helt underbara bilder från Lidköping! Stämningsfulla och juliga foton:-)
    Önskar dig också en riktigt fin jul. Antar att du firar julen i Värmland med god mat ock dryck! Sköt om dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nej jag far till Dalsland och även "Värmland" kommer dit. Döttrarna och jag träffas över gottigotti julmat och dryck och paket.

      Radera
  6. Vackra och juliga bilder från din stad. Och visst är det fint med all belysning.
    Önksar dig en fin resa och en riktigt God Jul.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snart så, börjar resan.
      Julkram

      Radera
  7. Mysiga rofyllda bilder från dig i Lidköping. Önskar dig också en God Jul i Dalsland! Varma Julkramar!!

    SvaraRadera
  8. Har fått med mig julfrisyr och naglar och lite till när jag nu tittar in för att önska dig god jul!
    Från mitt hjärta till ditt <3
    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, då är du rödmärkt som tomten du också, hihi.
      Varm hjärtekram!

      Radera
  9. Underbara foton av din fina stad!
    Tack för julkort på Läckö Slott - anlände i går.
    Mys allt du kan. Kram, och God Jul fr

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
  10. Önskar dig en riktigt God Jul!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Kikar bara in och önskar dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  12. Tackar för dessa stämningsfulla och juliga foton med tillhörande julhälsning. Önskar dig en riktigt fin och fröjdefull jul.
    Kram

    SvaraRadera
  13. En god och glad jul önskar jag dig min vän!
    Det är bra att låsa om sitt blogghem ibland - vi ses snart igen!

    SvaraRadera
  14. Önskar en riktigt God Jul och ett Gott Nytt år!

    SvaraRadera
  15. Tack, juliga vackra bilder ,-)
    Förhöjer julstämningen ,-)
    En lugn och fridfull Jul önskar jag dig.
    Varm Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
  16. En riktigt God Jul önskar jag dig och din familj! Kram

    SvaraRadera
  17. Ha nu en riktigt fin julafton - GOD JUL! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  18. Tusen tack för alla värmande kommentarer och kramar!
    God fortsättning och varma kramar 💝

    SvaraRadera