tisdag, juni 20, 2017

Veckans ord: SOL 💛

God tisdagsmorgon!

Än finns det bilder och relativt fĂ€rska Ă€r de! Och vad passar bĂ€ttre, en av dessa underbart soliga dagar, Ă€n att köra Veckans Ord, som just Ă€r SOL. Uppfinnaren till detta Ă€r soliga Sanna!

GÄrdagens sol, ute pÄ min gÄrd.

  Solskenet pĂ„ den aktiva lördagen.
Folket gonade sig pÄ solbryggorna.

Åt andra hĂ„llet pĂ„ torgbron och mot kyrkan var det motsols

HÀr bjuder jag pÄ en fart/flÀktig video frÄn i lördags!

Soligt vÀder, med en del stackmoln, 17 - 21 grader och rÀtt sÄ blÄsigt. Det Àr mina framtidsutsikter för idag! Och solen Àr skarp, det har jag kÀnt av.

💛 Ljus och KĂ€rlek đŸ’›

21 kommentarer:

  1. HÀrliga bilder bÄde med- och motsols!
    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  2. HÀr var det soligt minsann! För första gÄngen sen jag inte riktigt minns nÀr sÄ ser det molnigt ut hÀr hos oss idag. Skönt pÄ sitt vis, faktiskt :-)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Liknande utsikter hÀr och det blÄser redan vÀldigt rejÀlt!

    Kram och god tisdag <3

    SvaraRadera
  4. HĂ€rliga solbilder!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag blir mer och mer imponerad av Lidköping. Vilken hÀrlig stad.
    Och Älva gör den sĂ„ vacker - och solbryggorna! Vilken bra idĂ©!
    Sen har ni ju de fina parkerna med tjusiga planteringar.
    En solskensdam i in solskensstad. (DEN dan iaf) :)

    Ruth i Virignia

    SvaraRadera
  6. Det ser hÀrligt ut i solen! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  7. Man ser att solen Àr nÀrvarande i bilden med de pampiga molnen, trots att man inte ser sjÀlva solen. Kyrktornet, trÀden och fontÀnen i vattnet gör den intressant. Det finns en liknande fontÀn i Boden.

    SvaraRadera
  8. HÄller Àn en gÄng helt med Ruth! Lidköping Àr en helt suverÀn stad, inklusive ditt fina och vÀlskötta bostadsomrÄde. Du bor i en levande stad som verkar ha allt och lite dÀrtill!
    Det var min soliga kommentar till ditt soliga inlÀgg:-)

    SvaraRadera
  9. Tusen tack alla fina, för soliga kommentarer! SjÀlv har jag utnyttjat dagen till fullo och nu lÀgger jag mitt trötta huvud pÄ den svala kudden och drar över mig duntÀcket.
    Natti natti och sov gott nĂ€r sĂ„ dags Ă€r! 💚

    SvaraRadera
  10. ÅÄÄ, sÄ herlege solbilder.
    Heldige du som har fint ver.
    Her regnar det kvar dag, 9 grader no i kveldinga.
    Men etter regn kjem sol,,,, og det trur eg pÄ :)

    Ynskjer deg fine midsommarsdagar.

    SvaraRadera
  11. Vad gjorde vi utan solen! Den Àr magisk....hÀrliga solbilder, och den lilla videon sÄg spÀnnande ut, undrar om jag skulle vÄga?
    Kram och sov gott!

    SvaraRadera
  12. SÄ hÀrligt somriga, soliga bilder! SÄ hÀrligt med sommar och sol!

    SvaraRadera
  13. Tackar! Och nu har solen gömt sig. För tillfÀllet. DÀr ser man.
    Kramar! 💓

    SvaraRadera
  14. Det Àr en fin liten stad du bor i! Har varit dÀr nÄgra gÄnger. Solen Àr dessutom underbar var vi Àn bor.

    SvaraRadera
  15. HĂ€rliga soliga foton!

    SvaraRadera
  16. Sun makes all so prety. Never seen before, what they make in the video, looks so funny, want to try it!
    Have a sunny sunday

    SvaraRadera
  17. Thank you all for your comments! Have a nice sunny day!

    SvaraRadera
  18. Å sĂ„ sköna bilder som solen ger och du ger oss bilderna - som en sol det med :-)
    Kram

    SvaraRadera
  19. SÄdana vackra platser dÀr du bor! Verkligen fint stÀlle att gona och sola sig pÄ :-)
    Fint fÄngat!
    Söndagskram!

    SvaraRadera
  20. Vilka underbara SOLIGA bilder du bjuder oss pÄ :)
    Tack för att du Àr med finaste
    KRAM Sanna

    SvaraRadera