lördag, februari 14, 2015

Goa gubbar på Alla Hjärtans dag ♥

God morgon, lördag!

...och alla hjärteläsare i Vänliga veckan
 
Idag får jag unna mig själv något gott, en blomma och en trisslott.
Verkar kunna bli soligt väder idag.
Behöver väl inte berätta att Ring så spelar vi, ljuder ut ur radioapparaten?


Den här skylten har nog funnits med hela tiden som vi/jag bott här i Lidköping.
Den sitter på dörren till klädkammaren och gör mig så glad. 

Och nu när jag inte har någon egen gubbe här, så har jag ju alla dessa härliga goa gubbar, fniss.
 Men så kom den här och flög genom rymden till mig igår och sa han ville vara med!
Märkligt.

 ♥ Love & Light ♥

38 kommentarer:

  1. Härligt inlägg och jag önskar dig en fin alla hjärtans dag stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, jag ska svälja förkylningen *ler* och försöka vara ordentlig, haha!
      Kram!

      Radera
  2. Goa gubbar är alltid trevligt och din affisch har verkligen sin poäng!

    Önskar dig en fin alla <3 dag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar affischen. Men gillar inte min förkylning, men det blir OK.
      Tack och kiram ♥

      Radera

  3. Underbara gubbar, nu har har jag röstat igen på dig. ;-)

    ♥♥♥ En glad alla hjärtans dag på dig.♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma till dig! Glad ♥♥♥
      KL ♥♥♥

      Radera
  4. Önskar dig en fin Alla Hjärtans dag.
    Roliga gubbar du har på din affisch, kul var och en på sitt sätt.
    Hoppas att du kan kurera bort förkylningen
    Varm kram till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo jag kurerar för fullt. Och varm kram till dig! ♥

      Radera
  5. Rolig plansch som jag förstår lockar till skratt!
    Jag skickar en hjärtekram till dig, dagen till ära!
    ♥ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. En stor hjärtekram tillbaka till dig! ♥

      Radera
  6. Ja, det var verkligen goa gubbar det :-)

    Ha en underbart hjärtlig dag :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ha haha affischen var ju jättehärlig, gillar att ha något litet här o var som gör en alldeles extra glad!
    Nallen ,-)
    Ha en riktigt härlig Alla Hjärtans Dag!
    Varm Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag ska försöka gå tyst genom stan, spara rösten lite, kramkram och finaste dagen till dig, säger trötter ♥

      Radera
  8. Goa gubbar och söt nalle.

    GLAD Alla Hjärtans Dag finaste bloggvän❤❤❤

    Kraaaaam❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, TantGlad! Jag försöker göra det mysigt för mig själv här. Har köpt 20 vackra tulpaner, en god köttbit, hade först tänkt ta lax, men ändrade mig. Det blir kalkon.
      Kraaam! ♥

      Radera
  9. Ja, vilka goa gubbar :)
    Ha en jättefin Alla hjärtans Dag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, di va väl goa, haha!
      Tack, det blir så b ra, så! Kram!

      Radera
  10. Önskar dig en fin Alla Hjärtans Dag! Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Tycker du ska unna dig något riktigt gott idag. Jag menar har man ingen som ger en en klapp på axeln så får man helt enkelt ombesörja det själv ... också;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har varit ute och handlat mig något riktigt gott, det har jag. Kalle Kalkon var namnet.
      Jodå, jag vet, själv kan! ♥

      Radera
  12. Ha en skön dag med dina goa gubbar!
    Kerlaikskram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dom har inte sagt ett knyst, så obusiga, så. Men jag är så trött, så det är lugnt.
      Kram!

      Radera
  13. Vilken rolig affisch! Hihi!
    Glad alla hjärtans dag, kanske kan du till och med äta en gubbe eller två ;)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, jag åt två jordgubbar i yoghurten plus massa andra nyttigheter. Kram!

      Radera
  14. Det var verkligt roliga gubbar :-D

    SvaraRadera
  15. Kram till dig, Goa Gumman!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  16. Vad bra att han kom flygande. BingoGubben var söt. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, han ville nog liksom vara med... Alla gubbar är söta där, höhö ♥

      Radera
  17. Dina "goa gubbbar" gilar jag verkligen och skulle nog gärna ha dem inramade och på en vägg där jag ständigt kunde se dem. TYcker dock att Sigge var bäst!
    (Är jag vaken så blir det "Ring så spelar vi" och därefter "Melodikrysset". Hör liksom till lördgasrutinerna.)
    Kramar och tankar till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gomorron, du är lite som jag, läser jag!
      Tack och kram!

      Radera
  18. Tänk att ha få många gubbar i garderoben! Inte alla förnnat. :)
    Dotter och måg bjöd mej på middag på en italiensk restaurang.
    Mycket trevligt. Go´ mat skjöldes ner med en flaska gott rött!

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är fullt liv därinne ibland, de bråkar om min gunst, haha!
      Min restaurang var inte tokig hemma. Det blev en kalle kalkongrätt, med rött. Jo, det är inte så dumt att skölja ned maten så.
      Ha det så bra Ruth!

      Radera
  19. Goa gubbar! Klart att man blir glad :-) Kram från mig som har jobbat hela helgen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att du är ledig nu då! ;) säger Goa Gubbars matte ♥

      Radera