tisdag, december 09, 2014

Ett flertal Grattis ♥

GRATTIS!

December är definitivt födelsedags- och bemärkelsedagsmånaden.

Grattis på födelsedagen, Sarah!

I ett tidigare inlägg visade jag ju bilder "för 22 år sen" och då var hon 12 år, så det är bara att slå på miniräknaren ;)

Önskar dig en underbar dag, fina Lillstrumpa


Grattis, min äldsta dotter Jessica och barnbarnet Elin, på Anna-dagen!
Jag heter också Anna som andranamn, och min mamma hette Anna som första namn.

Jag har med lov snott ett foto på hela familjen, och det är därför att jag vill säga ytterligare grattis. Makarna blev ett par idag för 25 år sedan, de förlovade sig för 22 år sedan och är gifta sedan 15 år. Detta firas nu i London.

Önskar er en underbar dag, fina familjen

Och Grattis, Lidköping, till fösta snön, några snöflingor breder ut sig fläckvis, det är 2 plusgrader, dimma, men solen kommer sedan!

♥ Ljus och Kärlek ♥

39 kommentarer:

  1. Idag var det mycket att fira, grattis till Sarah och grattis till alltihopa. :-)

    **** BLOMMOR ****

    KL ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja, det är stort idag. KL ♥

      Radera
  2. Vad fina de är allihop....Och familjen är ju det bästa man har :)
    Grattis, grattis önskar jag dem!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja familjen är bäst och detta är bara en del av min stora familj ändå!
      Grattis, säger jag igen.
      Kram!

      Radera
  3. Då skickar jag åxå några Grattis kramar!! :)))

    Önskar dej en fin dag <3 & en varm kram förstås <3

    SvaraRadera
  4. Här det verkligen kalas! Många GRATTIS även av mig till alla födelsedagsbarn!
    Å den första snön tycker jag att vi inte firar ett dugg;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och den första snön försvann i ett huj, haha! Puts väck, som i en säck ;)

      Radera
  5. Grattis till dig på Anna-dagen!
    Här är det ännu ingen snö i sikte.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och snön försvann här, tack och lov. Kram!

      Radera
  6. Då passar jag på att gratulera födelsedagsflickor, namnsdagsbarn och jubilerande makar!

    Många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det blev många grattis idag, så kul!
      Kram!

      Radera
  7. Vad fint att kunna gratulera så många. Jag instämmer med dig i lyckönskningarna till alla. Grattis till dig på Anna dagen.
    Kramar och tankar till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det, ja det är härligt. Kram!

      Radera
  8. Grattis till din dotter och till alla som heter Anna :) Min yngsta dotter har Anna som sitt andranamn också. Kraaaaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja och Anna är ett behagligt och fint namn, så hetta ju min mamma som första namn.
      Kram!

      Radera
  9. Söt tjej, Sarah! Grattis! Och londonborna också.

    SvaraRadera
  10. Det var en väldans massa att fira idag! Gratulationer kommer härifrån till alla berörda.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var det, väldigt häftigt! Kram!

      Radera
  11. Ett stort grattis till alla! Och en kram till dig! <3

    SvaraRadera
  12. Stort Grattis till er alla... :-)

    Härligt att en så stor och fin familj.

    Trevlig kväll !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och egentligen är det bara halva familjen!

      Radera
  13. Ja, det var många grattis på samma gång.
    Grattis till alla!
    Fina bilder på din familj.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  14. Grattis på namnsdagen. Min äldsta dotter som är född 1958 heter också Anna. Då var det mycket ovanligt som tilltalsnamn. Under hela högstadiet var hon den enda på sin skola som hette Anna. Tio år efteråt döptes var och varannan liten flicka till Anna.
    Fint kort på fin familj!
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag vet. Jag tyckte min mamma var gammaldags som hette Anna, hon kunde åtminstone ha hetat Annika ;)
      Tack och kram!

      Radera
  15. Oj, här var det mycket grattis så jag får väl stämma in i kören och säga Grattis!

    Njut den här kvällen!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  16. Vi instämmer i Gratulationerna och Hurrar för fullt!
    kram och nospussar från oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och kram och nospussar, mina båda döttrar har voffsingar så nospussar och kramar ♥

      Radera
  17. Jag stämmer också in i alla Grattis till de dina. De är så fina på bilderna.
    Grattis också till dig på Anna dagen. Min mamma hette också Anna, som andranamn.
    Trevlig kväll och kram från mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du fina, finns många annor, tror jag. kram!

      Radera
  18. Ååå....Såå fina bilder.
    Grattis till Sarah och Grattis till allihopa. Mycket att fira.
    Grattis även till dig min vän.

    Gtattiskramar i massor❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är grattis hela dan, kram ♥

      Radera
  19. grattis till dom åh vad ni är lika :) hoppas du får en skön kväll kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja likheten finns på många håll. Barnbarnet Elin är lik sin moster Sarah, det syns tydligt här.
      Kram!

      Radera
  20. Grattis till din jättesöta dotter på hennes Födelsedag ,-)
    Vi har Maj o November som vi har många födelsedagar i.
    Min ena dotter heter Anna i mellannamn, grattis till den fina familjen som firar i London ,-)
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har födelsedagsbarn i juni och oktober också, stor familj!
      Tack och kram! ♥

      Radera