onsdag, december 17, 2014

En annan sida av mig!

God morgon, onsdag!

  
Det känns som om jag behövde skoja till det litet. 
Detta är en repris, men för nytillkomna tittare kan det vara intressant att se en ny sida av mig, eller hur?

Jojomen, jag är inte bara en ängel - om någon nu trodde det - jag är ett troll också. Men ganska så snällt, hihi.
Det är inspelat i maj 2010 på Torsö, som ligger en bit ifrån Mariestad.

En speciell dag idag, och jag håller tummarna för dig, min minsta.
Jag omsluter dig i en kärleksfull bubbla, med min Kinnekullebild!

♥ TilliT

40 kommentarer:

  1. Hahahaha...........humor i min smak.
    Ett både mysigt och roligt inlägg.
    En liten trollmor hihi.


    Kraaaaaaaaaam fina vän.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heeej! Ja, det kan jag tänka mig! Kraaaaam!

      Radera
  2. Jag tror du är ett väldigt snällt troll :-) En tumme för din minsta då.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är jag ;) Tack och kram!

      Radera


  3. ♥♥♥ Underbart ♥♥♥ Titta det bor ett riktigt troll i dig, hi hi hi....

    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, titta ♥ så det kan bli, hihi ♥
      KL ♥

      Radera
  4. Vilket fint bergstroll, käckt! Hoppas allt går bra för din minsta...<3 Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi. Ja, jag vet inte än hur det gått, men hoppas bra! Kram ♥

      Radera
  5. Vad som än händer idag så hoppas vi att det går vägen!

    SvaraRadera
  6. Det var ju ett gulligt troll ;) och så vackert med fågelkvitter :) hoppas du får en fin dag o ta hand om dig kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och jag ska ta hand om mig, kram!

      Radera
  7. Trolligt värre:-) Man ska ju vara mångsidig om man säger så.
    Håller tummarna för din minsta - jårt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trolleri trollera! Japp. Många spångar. Tack för hållna tummar, vet inget än.

      Radera
  8. Det var ett gulligt bergatroll :)
    Vad som än händer idag, så hoppas jag det blir bra!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och jag hoppas på det bästa idag. Kram!

      Radera
  9. Haha...underbart trolleri !

    Du är så skön! :-)

    SvaraRadera
  10. Hi hi, ja bergatrollet minns jag.
    Håller tummarna med dig och hoppas på det bästa!
    Extra stor kram! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det måste du ju göra, hihi.
      Tack för kramar, behövs, kram tillbaka ♥

      Radera
  11. Så underbart med lite vårlig fågelsång, tack för det!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  12. Håller tummarna för att allt har gått bra!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Så rolig du är ,-.)))) Jag har inte sett klippet förr! ,-))
    Håller tummen för den här speciella dagen! Att allt har gått bra! Vacker bild ,-)
    KRAM o ha det jättefint, håller tummen!
    Primrose .-)

    SvaraRadera
  14. Vilken tur att det var så härligt fågelkvitter i bakgrunden annars hade
    det varit lite väl läbbigt :)
    Kram

    SvaraRadera
  15. Fast jag gillar Frödings bergtroll, och när Cornelis sjunger den. Du är inte särskilt otäck heller.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag är egentligen rätt snäll....

      Radera
  16. Hahaha! Alla måste vi bejaka våra inre troll någon gång! Kul! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Och jag hade rätt roligt, där. Kram!

      Radera
  17. Så skönt att allt gått bra!
    Stor kram till dig och varma tankar går till din dotter!
    kram M.E

    SvaraRadera
  18. Ett härligt, busigt, troll! Tänker på sången; "När Trollmor har lagt sina 11 små barn"...
    Sjöng den för mina döttrar när de var små och nu för barnbarnen.
    Vad som än händer idag, så hoppas jag att dte går bra.
    Kram och tankar!


    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, om du visste hur mycket jag sjungit trollmorssången också!
      Tack och kram!

      Radera
  19. God morgon i stugan denna torsdag! kramiz

    SvaraRadera
  20. God morgon du söta lilla troll :) hoppas allt är bra med dig och att dagen blir bra ta hand om dig kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo det ska allt bli en bra dag av det här! Kram!

      Radera