lördag, mars 29, 2014

Brygge 29 mars

God morgon!

"Verkligheten finns i hjärtat.
Där glädjen och medkänslan finns, där finns också sanningen."

Idag hoppas jag på fint väder, när vi ska ta bussen ut till världsarvsstaden!

Hoppa jag kan fota många vackra vyer!

Guidad promenad, lunch på egen hand. Fri kväll och middag på egen hand.

Idag är det också dags för Earth Hour 20.30-21.30 då ljuset förväntas vara nedsläckt i hela världen.
Och ställ om klockorna en timme framåt till kvällen!

♥ Ljus och Kärlek ♥

Detta är mitt tjugonionde inlägg av hundra till
Blogg 100

8 kommentarer:

  1. Vilka intressanta dagar du verkar ha! Ja, i kväll ska vi både släcka ner och ställa fram klockan. Min sovklocka den har dock ställt om sig för länge sedan, så det blir inga större problem!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  2. Hej, ja det är en hel del nu. Jag ska snart iväg till Brygge nu, så hej hej alla söta glada läsare, kram!

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    Härliga dagar du har!
    Kram

    SvaraRadera
  4. En fin solig dag får du ha. Ska kika in och se vad blogg 100 är för nåt :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. God morgon ...jadå här släcks det ner såå klart :) och klockan oxå mycket på en dag :) hoppas du får en härlig lördag kram

    SvaraRadera
  6. Så trevligt det låter! Hoppas att du får en bra dag på alla vis :-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna för dig att det är lika fint väder hos dig som det är här:-)

    SvaraRadera
  8. Underbart idag. 24 gr och stor sol. Vår!!! Blommor grönskande.

    SvaraRadera