måndag, december 09, 2013

Grattis Sarah ♥

Grattis på Födelsedagen. Igen! Puss.

Din rätta födelsedag. Jag fick ju dig nästan som en egen födelsedagspresent. Jag ska "lyfta luren" och sjunga för dig!

Igår var jag enbart med på Kyrkans Gård på förmiddagen och lyssnade och såg på de små dagisbarnens luciatåg.

Det var rätt jobbigt att cykla dit och sedan pulsa hem i snöovädret, så jag brydde mig inte om den vuxna luciakröningen på torget senare. Även om det hade varit vackert och stämningsfullt.

Just nu åker snösvängen runt här och flyttar på snön för fullt. JAG slipper skotta! 3 minusgrader, är det.

Göra idag? Det är en annan femma, det! Säger jag inte......
♥ Kärlek och TilliT ♥

26 kommentarer:

  1. Härlig tårta och er "story2 gör ju sdaken ännu härligare

    SvaraRadera
  2. Oj, nu blev jag lite nyfiken. Vad ska du hitta på för kul idag? Vi har oxå nån decimeter snö. Så det får allt räcka.
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, berättar inte mer så ingående. Men mina aktiviteter pågår i smyg. Tack detsamma!

      Radera
  3. ***Grattis till Sarah***

    KrameLuttarTillDig ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. TackFrånOss♥♥KrameLuttar♥♥♥

      Radera
  4. Grattis till din dotter! Och hoppas att du själv får en sagolik dag i dag. :) Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, säker dagen blir fin, kram! ♥

      Radera
  5. Grattis till dottern. Jag låter dig stå för skönsången men levererar ett litet hurra härifrån södern!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det var en väldigt vacker tårta, jag sällar mig till hyllningskören!!
    Här flyttar man också snö idag och det är enormt vackert ute. Men det lär vara en kortvarig fröjd för i morgon väntas en massa plusgrader och regn.
    Ha en fin måndag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Plusgrader här i morgon också, fast inget regn, men det kommer nog en annan dag.
      Tack! Kram!

      Radera
  7. Wooow villken snitsig och fin tårta svuuuurp säger jag!
    Den ser ju HJÄRTLIGT god ut ju!
    Vi hade 10- ungiofär i natt och det räcker det.
    Nu önskar jag gulliga dig en jättefin måndag.
    Kramelikraaaaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Slurp, säger jag också, en tårta i min smak, om det nu ska vara tårta alls!
      Här har snöat idag och det lär väl smälta bort i morgon. Kramelikram♥

      Radera
  8. Grattis till din Sarah! Vilken fin "nästanpresent!!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och du har genomskådat cybertårtan *ler*, det är klart det, jag kunde ju inte ge bort den så långt bort ifrån mig, jag är här och hon är där, men önska, är inte fel! Kram.

      Radera
  9. Grattis till Sarah som är så värd att fira två födelsedagar :-)

    Jahaja. Så du har hemlisar för dig idag du...
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hemlisar? Nej, jag bara säger inget....... ;)

      Radera
  10. Svar
    1. Jaa, så stora, otroligt, och detta är min yngsta, född 1980.

      Radera
  11. Grattis till Sara och kram till dig! ♥

    SvaraRadera
  12. sv: Ahh, vad kul :D Kul att hitta fler bloggare som är troende.

    Mysigt med luciatåg, särskilt om det är med småbarn.
    Tårtan är fin.

    SvaraRadera
  13. Stort GRATTIS till Sarah! Tårtan ser verkligen god ut.
    Kramar i massor, go´aste vännen. ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera