tisdag, december 03, 2013

Genomborrat efter träning

Morrn morrn! Alltså, jag har ordning på grejorna!
Jag gick igår ner till källarförrådet med bister min och stor ficklampa.

Lyfte på lite kartonger och rätt vad det var, så bara stod kartongen där, märkt med "bilgrejor och diverse verktyg"!

Vad diverse verktyg var, jo, det var alla borren, fint i ordning i sina askar, plus en massa skruvar och brôte, allt som det skulle vara,prydligt i askar. Där låg den bortglömda inverten också.

Det kändes himla gott att dra på mig träningskläderna efter detta källarpass och cykla bort till styrketräningen.


Avslutade med 1000 m rodd. Allt under vätskekontroll. Sedan en go lång dusch, middag, och cykling till Gospelövningen! En av deltagarna hade halkat med sin cykel och fick uppsöka Akuten....

Morgonens färska utsiktsbild och Dagens träningspass blir Tvättstugan i nästa hus frampå förmiddagen!

♥ Kärlek och TilliT ♥

20 kommentarer:

  1. Vilken härligt aktiv kvinna du är fina Greddisen.
    Sedär, borrarna kom fram..:)

    KrameLuttarKärlekoHälsa ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, pytt. Somnade till här nyssens, haha! Passiv!

      KrameLuttarGanskaSåMänskligKärlek♥

      Radera
  2. Svar
    1. Tack!
      Jag har nu tagit tag i vardagen och springer mellan husen med tvätt under armarna! Det är väl som det ska vara...

      Radera
  3. Akuten... ja, jag säger alltid att man inte ska cykla vintertid.
    Min träning igår bestod av stavpromenad i min egen takt ute i skogen. Mer än så orkar jag inte.
    Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag cyklar året runt men har i år skaffat dubbdäck. Försiktig får man alltid vara. En cyklist är alltid i farozonen för bilar. Kram ♥

      Radera
  4. Här blir det en promenad i omgivningarna. Sonen pluggar så jag får roa mig själv och det ska nog gå bra :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det fixar du säkert, kan också vara kul att utforska lite själv! Kram

      Radera
  5. Det var väl fint att du hittade borren. Det är ordning med dig!
    Hoppas att din dag blir fin och ta det försiktigt när du cyklar. Det är inte roligt att hamna på akuten så här veckorna före jul.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, tack, ett "arv" från Pusselbit, som hade ännu bättre ordning än jag, på verktygen. Och jag visste ju vad jag tog med mig hit i flytten. Men, lätt att glömma i vilken kartong sakerna hamnade, även om jag var duktig och märkte upp.
      Idag cyklar jag inte, jag bara går. Fram och tillbaka.
      Kram!

      Radera
  6. Hejsa Gerd - dejligt at være aktiv.....du er sej! Ønsker dig en god dag:) Knus Hanne Bente ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det är kul. Fast idag nöjer jag mig med tvättstugeracet. Kram♥

      Radera
  7. Oj vad du är igång! Duktig tös!
    Jag tror att tomten lånade borren och behövde den inte längre!
    Hur ska det annars förklaras?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha, sååå var det med borren! Kom att tänka på hur böjer man ordet borr? Ett borr, flera borr. Hmm....
      Jodå, mina endorfiner fick spratt igår. Kram.

      Radera
  8. ja hehe nu ska jag laga lite mat till sonen som är hungrig, vi har vart iväg och fikat idag också. ush vad mkt vi fikar...hehe men det är ju så mysigt.
    sen ska jag packa upp ännu mera
    kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag får laga lite mat till mig själv, säger magen nu, när jag läser MAT! Ja, du. Packa pappa pekkas kappsäck.... mycket är det vid flytt, men det finns en ände på det också. Jag är rätt nöjd här nu. Kram!

      Radera
  9. Ordning och reda... Jämans vad du håller igång och tränar. Toppen bra! Tog faktiskt fram cykeln idag då det plötsligt blev 7 plus grader ute. Men det kanske var lite dumt.
    Tisdagskramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag cyklar jag inte, men jag springer mellan huset. I morgon, ja då cyklar jag. Så är det! Full fart, sedan slokar jag mellan varven. Ibland somnar jag vid datorn, haha! Kramen!

      Radera
  10. Tur att dom kom tillrätta, borrarna - tur också att du har dubbat, men cykla försiktigt ändå!
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, då. Jag är alltid försiktig, både med bilkörning och cykel. Men tack för påminnelser, säger jag till alla!

      Radera