lördag, november 16, 2013

NEW


Nytt album med Paul mc Cartney. New and good, I find.

Detta har jag förprogrammerat, så jag vet inte vad jag gör denna lördag, haha! Jag kan föreställa mig att vi går hundpromenader i de djupa skogarna i Småland, eller också, eller både och, att vi är i stora staden på besök och fönstershoppar. För mig borde det vara köpstopp. Om jag inte hittar en och annan julklapp, förstås.

En sak tror jag mig veta, jag är hemma hos familjen Fotografen. De som tog våra brudkort sommaren 2011. På Öland. Lyckligaste dagen ♥ ♥
..... eller också är jag snart på hemväg ♫♪♫♪

Kärlek ♥ TilliT

4 kommentarer:

  1. Vad du än gör så hoppas jag att du har en bra lördag och att det lyser några
    solstrålar på dig!
    Kram M.E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag finns... och vädret är klatschigt grått (som da sa på radion...) har varit på hundpromenad och nu blir det staden!
      Kram!

      Radera
  2. var du än är så hoppas jag att dagen är glad och bra på alla vis!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. En jättehärlig dag, tack! Jag är kvar på plejset. Vovverundor och dylikt.
      Kram!

      Radera