tisdag, november 26, 2013

Jag skämde bort mig ♥

Kände igår förmiddag att jag måste göra något åt mina tråkiga naglar och nagelband. Fick ett tips av en körmedlem igår om Nagel-Annette, vilken jag besökt och gjort mig fin hos för massa år sedan.

Ja, firman finns i Lidköping, nära och bra och heter Annettes Hår och Nagelmakeri, har funnits i 19 år i dessa gamla häftiga lokaler!

Så jag ringde och fick komma bums igår! För den som har Facebook, så finns hon HÄR! Söta mysiga Annette!
"Klicka" för större bilder (före och efter)!

Jag blev väldigt fin och nöjd, hoppas slippa bekymmer utan stolt kunna visa upp mina händer. Dessutom älskar jag att bära mina fina ringar, flera är älskade gåvor.

Jag har redan bokat en ny tid, så jag är fin över kommande storhelger. Så får vi se hur det utvecklar sig.

Igår kväll var jag på GospelSångövning igen inför Julkonserten i Pingstkyrkan lördagen den 7 december kl 19.00. Det är så underbart med "sångens vingar", det ger så mycket för själen och välmåendet.

Nu så har en ny dag randats och jag fyller den med 

♥ Kärlek och TilliT ♥

18 kommentarer:

  1. Härligt att "skämma bort sig" lite då & då. Jag brukar ge mig av till liknande ställe & unna mig pedikyr, lite oftare av det på sommaren. Här blir det en lugn dag efter förra veckan då det var mer än full fart. Tydligen var det record många besökare på svenska kyrkans julmarknad, över 2000 personer en av dagarna. Trångt??? yes!!!
    :-) Kram & ha en fin dag. ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det borde ske oftare, det där med att skämma bort sig. Fast jag har allt tagit några behandlingar på sistone, både i Thailand och Kroatien. Men detta jag gjorde nu, ska hålla lite längre.
      Tittade på dina kyrkliga bilder, jo jag kan tänka mig att det var välbesökt på julmarknaden! Kram! ♥

      Radera
  2. Så fin du blev! Jag borde nog göra en översyn av mina naglar. Ser så där lagom tråkiga ut...

    Kram och go' tisdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det lyfter en! Jag hade supertråkiga naglar förut....... blä, säger jag bara.
      Kram!

      Radera
  3. Så fina dom blev, naglarna :-)

    SvaraRadera
  4. Det gjorde du alldeles rätt i! Visserligen tyckte jag att naglarna så bra ut före också men efter blev det ju jättefint!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det var snällt sagt, men jag tyckte de var gräsliga innan!
      Kram!

      Radera
  5. Super flot Gerd. Ønsker dig en god dag:) Knus Hanne Bente ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack, det blev flott! Dagen har jag utnyttjat, känns gott. Kram♥

      Radera
  6. Det är sådant man ska unna sig när man känner för det! Man mår så mycket bättre när naglarna är fina! Ett tag gick jag ofta och fixade naglarna, men nu blir det mest egenvård. Det blev ju dyrt i längden och så kom en liten Melody in i bilden så den slanten går nu till hennes godis i stället!
    Kram M.E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, faktiskt så gör naglarna en hel del för självförtroendet!
      Klart det är dyrt, men det är bara en själv som prioriterar vad som ska kosta.
      Kram!

      Radera
  7. Nu behöver Greddisen inte titta upp i himlen efter stjärnor, nu kan du se dem i de fina naglarna! :) KrameLuttarHarVaritUtePåStan ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjemen, fina stjärnor jag har, absolut! Ser du stjärnan i det blå?
      KrameLuttarOcksåVaritUtePåStanMycketFolk♥♥♥

      Radera
  8. Roligt med fina naglar:)/Anne

    SvaraRadera
  9. Jättefina naglar! Vissst är det härligt när man har tid att skämma bort sej själv.
    Kram på dej :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste man ibland, skämma bort sig! Kram!

      Radera