söndag, september 29, 2013

Njutning i Kroatien

Redan andra dagen efter ankomst till hotellet i Rovinj gick jag bort till SPA-avdelningen och beställde tid för behandling av mina fötter.

Prismässigt så var detta prisvärt till ett bra pris, tack och lov och pris!

 Väntrummet på hotellets Wellness SPA-avdelning

 Jag tog behandlingen på den sista av dagarna i Rovinj, en timme före middagen. Så hann jag njuta gott en stund. Minst.

 Här är alla verktygen för en pedikyr och massage.

Den söta flickan hette Matilda, och som hon sade, ett ovanligt namn i Kroatien.
Jag fick lov att ta detta fotot och använda det i blogg.
Jag brukar alltid fråga först.

Hon höll på en hel timme och grejade gott och avslutade till sist med ett svagt rosa nagellack.

Man ska vara rädd om sina fötter!

8 kommentarer:

  1. Det finns inte som är mycket bättre än just fotvård och massage. :) Kram! ♥

    SvaraRadera
  2. Unnar mig lite av det lite då & då :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man behöver detta, så egentligen är det inte lyx ;) fast man anser det så.

      Radera
  3. Hihi....jag läste ditt förra inlägg, förlåt om jag skrattar. Men det var ett speciellt slut på din resa. Kan tänka mig att du var lite less där utanför huset, ingen nyckel :)
    Ser skönt ut med fotbehandlingen. Jag har fått det en gång av en fotvårdare. Egentligen borde jag unna mig det ibland.
    Kram och välkommen hem ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man borde unna sig fotvård OFTA! Fötterna ska ju bära hela kroppen!
      Ja, du. Det var inte så roligt igår natt, frös som 17.
      Men lyckligt slut.
      Tack och kram♥

      Radera
  4. Ja, verkligen! De ska orka bara oss långt!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, se om fötterna. Det sjöng ju Birgitta Andersson om också ;)
      Kram

      Radera