fredag, augusti 23, 2013

Tandhygienist - bilkörning ♥

Vaknade till en underbart solig dag! Just nu 10 grader men ska bli 20.
Men strax cyklar jag bort till tandhygienisten och ser om mina nötter.
Ska vara där redan 07.30.

Sedan tar jag ut min röda bil och drar iväg till nästa stad.
Tar med och ska lasta av en stor grej hos väninnan. En stationär dator, som jag plockat ner med sladdar och allt, tror jag kan få ihop det sedan *ler*

Bära? Det gjorde jag igår. Själv. Vråltungt. Bra kvinna reder sig själv.
Allting funkar med lite argan list och "lindbloms jävlaranamma".
Får inte ge upp!
Undrar om Volvon håller *hm*

Mitt blogghem är inte stängt, fast jag kanske inte är inne just nu.
Men lämna gärna ett tassavtryck ändå, för hjärtat är öppet!

18 kommentarer:

  1. Vad du är flitig! Här ska det nu köras till däckfirman för bilen ska få nya sommardäck! Sådant som måste prioriteras för mönsterdjupet är viktigt när höstrusk och regn kommer! Och i morgon blir det lång bilfärd norrut!
    Önskar dig en riktigt trevlig helg!
    Kram
    M.E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, allt klaffade för mig! Trevlig resa, kram!

      Radera
  2. ♥ TassAvtryckKrameLutt ♥ :)

    SvaraRadera
  3. Snart ska väl allt vara på plats så du får vila lite.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sen ska väl sakerna upp och på plats? ;)

      Radera
  4. Hoppas besöket hos tandhygeinisten gick bra.
    Här har vi ca 15 grader i dag, men i går kväll var det riktigt kallt, bara 4 grader.
    Du har fullt upp nu innan flytten. Kom ihåg att ta det lugnt mellan varven också.
    Ha en fin fredag.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu har jag varit borta och kopplat från flyttankarna! Kram♥

      Radera
  5. Hej och hå vad du håller på. Var rädd om din rygg bara. Ha nu en skön helg. Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, ryggen höll och jag har det bra, kramen!

      Radera
  6. "Lindbloms jävlaranamma" var ett skojigt uttryck.
    Jag hette Lindblom som flicka :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lindblom är mitt mellannamn... Mammas flicknamn!

      Radera
  7. Hejsa Gerd
    Håber at det er gået godt ved tandlægen. Ønsker dig en god fredag aften:) Knus Hanne Bente ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det gick bra hos tandhygienisten! Kram♥

      Radera
  8. Det var en morgontidig tandhygenist du har. Ja, ja, lika bra att få sådant överstökat.
    Var rädd om ryggen Gerd!
    Bra kvinna klarar visserligen sig själv, men någonstans går ju gränsen för vad man orkar med.
    Ha en fin helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jotack, nu är detta gjort, alltihopa och det gick bra och jag har haft trevligt! Kram!

      Radera
  9. Hoppas du har det bra på din "road trip"! Jag är tillbaka från ett par rumphuggna dagar i husvagnen. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag har haft det bra. Det är klart, det blir inte alltid som man tänkt sig. Kram♥

      Radera