onsdag, maj 01, 2013

Sköna Maj, Välkommen!

Jag längtar så, efter sol och värme och att må!

Igår eftermiddag, kunde jag äntligen sitta en stund på min balkong, i mitt nyinköpta set, och njuta, med vindskydd och jacka på samma gång.

Solen sken, men blåsten ven.
Inte var det varmt, nej snarare kallt och armt.

Det var säkert många aktiviteter, men de fick vara utan mina extremiteter. Jag hade tränat så, i X-Force ändå. Fick inget dåligt samvete, bara aha, bra så!

Nej, jag vill helst i naturen fara, slippa släpa inne och vara, men vad säger vädergudarna till mig? "Far och flyg till dig!" 

Det verkar bli bra väder, fast inget för tunna kläder!

16 kommentarer:

  1. Idag och imorrn ser det ok ut, men nästa vecka... DÅ kommer värmen! Hoppas jag :-)

    SvaraRadera
  2. Vem längtar inte efter lite värme och sol :) Det har varit i Skellefteå så grått och kallt och inte minst ett förfärligt regnande under april månad. Jag hoppas att maj månad blir solig och fin och inte minst lite varmare... Första maj Kram ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tittade bakåt i tiden och såg att både förra året och året innan var soligt och varmt.
      Nu vill vi ha värme, basta! FörstaMajKram♥♥♥

      Radera
  3. Kram och fin första maj!! :)) ♥

    SvaraRadera
  4. Vi hade 4 grader här i morse så värmen är långt borta än så länge...

    Ha en fin 1 maj!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja en har blivit van vid kylig breddgrad.... Kram.

      Radera

  5. 1 Maj KrameLuttarTillDigDennaSoligaDag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. NjutningsfullaKrameLuttarSolenSkinerMenKallt♥

      Radera
  6. Nu ska man passa på och njuta. Men synd är det att det inte är någon direkt värme ute

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, njuta får man om man tar på sig ordentligt, vilket jag tänker göra. Tar stavarna och kameran och stegar iväg snart.

      Radera
  7. Magnolia är bland det vackraste jag vet :)))
    Kikade på dina fina möbler, men det behövs värme också :/ kommer nog snart ska du se ;)
    Stor Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, hoppas verkligen att värmen kommer snart, fryser! Kram♥

      Radera
  8. Här har vi fått tillbaka solen idag. Härligt!
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur för er - på Solkusten ;)

      Radera