tisdag, maj 21, 2013

Må-bra-dag idag


Sitter här på morgonkvisten (roligt uttryck) och samlar mig inför dagens härliga aktivitet.
Håller på och undersöker iPaddans fördelar och nackdelar i bloggvärlden.
Hittade då detta foto, som jag tog på Öland för några år sedan.
En hund på språng uppe i Byxelkrok i solnedgången.
Ett må-bra-foto.
Ja, dagens härliga aktivitet är en heldag på ett SPA, 
Yngsta dottern och jag.
Sedan börjar jag så sakteliga dra mig hemöver.
Jag är så tacksam, jag är så lyckligt förunnad.
Öppna sinnet och goda saker kommer till dig och mig.
<3 KÄRLEK <3

6 kommentarer:

  1. Åhh vad härligt det låter med SPA-dag!
    Ha det så skönt på den & Kör försiktigt på hemfärden!
    Ha en riktigt bra dag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hoppas att dagen motsvara dina förväntningar!
    Själv håller jag på och kokar kajpsoppa för yngste sonen och hans sambo har annonserat sina ankomster fram mot kvällen och det är också en må-bra-anledning.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Jag föredrar dator framför padda eller liknande, men det är ju behagligt format på dem, så att du kan ha dem i knät enkelt om du sitter i soffan eller på en vilostol eller vad som helst.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni fick en riktigt bra och behaglig dag i dag :-)

    Kram

    Znogge

    SvaraRadera
  5. Tack, alla goda vänner. Dagen blev en riktig flip, en toppendag helt i behagets tecken!
    Dessutom en hundpromenad på kvällen, 7,5 km!
    Kram och Natti, vi sover ut till morgonen dagas!

    SvaraRadera