söndag, februari 24, 2013

Villa Lidköping BK - Cool Candys



Jag måste ju lägga in en ÄKTA Li´chöpinglåt, en Cool Candys som ärar Villa bandyklubb!

Idag åker jag tåget hem från Uddevalla till Lidköping. Hur det var på koncerten, får jag skriva om senare, har inte verktygen med mig. Tog fram YouTube hemmavid.

Men jag kan berätta att i fredags "tjänade" jag 923 kr på Fabriksutförsäljningen för Iittala-medlemmar på Rörstrands, flera äkta Iittala glas- och porslinsprodukter.


Kramar Kärlek Kramar 

 

20 kommentarer:

  1. Vad kul. hoppas du får en trevlig söndag. nu flyttar jag bloggen i kväll. men du har nya adressen.


    kram fina.

    SvaraRadera
  2. Tack fina. Jodå, nu åker jag hem och har ett fint kort på Mikael Wiehe. Kram

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fin resa tillbaka och samtidigt önskar jag dig en härlig Söndag... Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Tack du rara! Kram kram <3

    SvaraRadera
  5. Trevlig hemresa! :-)

    SoligaKrameLuttarFörDagen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sitter på tåget.
      KrameLuttar <3

      Radera
  6. Du är helt fenomenal på att hitta bra fynd! Det gör jag praktiskt taget aldrig. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo
      då brukar ha näs för det kram kram

      <3


      Radera
    2. Har du något tips om hur du bär dig åt? Kram, kram!

      Radera
    3. Har inget tips, Piedra. Det är min intuition, eller magkänsla, som jag lyder. Man kanske kan säga att vi har lite olika gåvor och det gäller att ta vara på dem. Kramkram♥ Skönt att vara hemma och solen lyser!

      Radera
  7. Hoppas att solen lyse räven på dig idag
    mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppar och far här på tåget... Kram

      Radera
  8. Då får man grattulera dig till förtjänsten då, aldrig fel när det kommer in lite extra slantar.
    Ha en fortsatt bra och skön söndag. Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag menade att jag tjänade så mycket pengar när jag köpte kvalitet billigt! Jag var där idag igen, på hemväg från bussen - bytte tåg till buss i Grästorp - och tjänade ytterligare 950 kr. Inte klokt. En chansning för utförsäljningen av eg. slut igår. Men min intuition sade mig att jag skulle kolla. Magkänslan! Kram♥

      Radera
  9. Spännande att höra hur det var på koncernen.

    Önskar dig en finfin dag!
    Krameluttan ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska komma en uppdatering om det! Dagen är helt underbar idag, jag tog den långa promenaden hem från bussen, visserligen halkigt, men...Kramelutten ♥

      Radera
  10. Ser fram emot att läsa din rapport om konserten. Grattis till fynden. Jag behöver utöka min Iittalaservis inser jag nu...

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer, lovar! Iittala är ganska dyrbart, men ibland finns 2 sortering. Denna gången var det ett fåtal saker som man ville bli av med, drygt 75% rabatt var det.
      Kram.

      Radera
    2. Det är bra rabatt när det gäller lite dyrare saker...

      Radera
    3. Ja, en sådan chans måste bara tagas!

      Radera