lördag, februari 23, 2013

Uddevalla ♫♪♫♪



Sovit länge, och så drar jag till Uddevall´ med bussen idag! Jag har av mig bokade biljetter. Ska på Mikael Wiehe´s konsert i Uddevalla. Min store idol. 

Ska bli så kul! Ska dit med väninnan Ingrid plus hennes ena väninna. Blir intressant att lära känna henne också, Riitta!

Först äter vi något gott och det ska bli hemmagjord vegetarisk gryta.

Det blir bara handväskan med, för jag åker hem i morgon igen, Ingrid ska jobba. Så ingen iPad, ingen MiniPC, bara mig, mobilen och Västtrafikkortet. 




Och - jag hinner andas, det är sådant här som kallas lyft. Bara tillfälligheter, som kan bli OK. 

Vi vet inget om morgondagen......

Crea Diem! 

Kärlek, Liebe, Love, Amour! 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥

26 kommentarer:

  1. Hoppas du hade en absolut underbar kväll igår! Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, det var bra igår här hemma, men det är idag till kvällen som det ska bli Mikael Wiehe. Kram♥

      Radera
  2. Önskar dig en riktigt trevlig dag och kväll osv!
    Kramis ♥

    SvaraRadera
  3. Hoppas konserten blir precis som du önskar och kanske ännu bättre ändå :-)

    SvaraRadera
  4. Härligt, det låter helt underbart.
    Hoppas att det bli en fin konsert.
    Det är liksom lite extra att se sina favoriter i levande livet så att säga, höra dom sjunga direkt.
    Ha så trevligt.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Wiolettan! Visst är det så! Jag tar bussen frampå, ska bli så skoj! Kram!

      Radera
  5. Jasså! :) det Var Whieje? eller hur han nu stavas? ja jag tycker med om hans musik. hoppas det blir en trevlig kväll och dag för er!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjemen, det var Wiehe! Tack och kram.

      Radera
  6. Ni kommer säkert att få en väldigt trevlig kväll på alla vis :-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Underbart! Ha det så skoj! ♥ Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sitter på bussen nu! ^_^ kram

      Radera
  8. Låter trevligt! Ha det så kuligt ikväll då :-)

    SvaraRadera
  9. Hoppas du får mycket nöje på konserten...

    KrameLuttarSomÖnskarDigEnNjutfullStund

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag med. Har precis bytt buss nu. Denne chauffören måtte vaknat på fel sida för han sa inte Hej tillbaka och såg lite ledsen ut.

      KrameLuttarInteEnsEttLeendeHjälpte<3

      Radera
  10. Låter som en trevlig lördag för dig.
    M.W. är bra, men bäst var han tillsammans med Björn Afzelius

    Ha det gott, mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes! Förväntansfull!
      Tur jag har så bra tangentbord program när jag skriver på mobilen...
      Ha de!


      Radera
  11. Du har nog haft en väldans trevlig kväll :) :) :) Kramen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, jag bara säger det! Så toppen! Kram <3

      Radera
  12. Jag har åxå bara lyssnat på den på Spotify, visst är den vacker♥

    Såg bilden på FB förstog att ni skulle få en underbar stund♥

    Kram kram♥ /Lena

    SvaraRadera
  13. Åh vad roligt! Han som är så bra!
    Hoppas du fick en underbar dag!
    Kram

    SvaraRadera