lördag, januari 05, 2013

Solhund

Sol i hundkorgen och en Nikon omöjlig att få fotografera.
Soligt och kallt idag. Vi ska nog ut och åka en sväng till något med reapriser - får se.
Läser i Smålands posten att en man gripits från Ljungby för att ha fyllekört och fick böta 58.000 kr. Den höga summan motiveras med mannens höga inkomst och stora förmögenhet.
Usch, nej.
Jag blir här idag också för jag har det så bra.  Kärlek till dig och mig och var rädd om dig - för det ska jag.  Hjärta hjärta <3

17 kommentarer:

  1. Så gott han har det i solskenet Nikon!
    Ingen sol här idag, men det får gå an ändå. En prommis väntar efter lunch!
    Trevlig helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har gått en runda med Nikon och nu är vi på väg till annan ort för att kolla lite. Kram

      Radera
  2. Mycket kärlek och många kramar till dig! ♥

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att du lyckades riktigt bra!

    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det,!
      Kram - vi är ute och åker - fönster shoppat - kram

      Radera

  4. KrameLuttarMedKärlekOchGlädjeTillGreddisen

    SvaraRadera
  5. du har tydligen gett upp att skriva i min blogg
    Men ha det gott i alla fall

    SvaraRadera
  6. Nej då. Jag är inte på någon blogg jag har bara mobilen och kan inte orkar inte blogga runt kram

    SvaraRadera
  7. Hej och god fortsättning på nya året!
    Vilka fina bilder och fina vovvar du har här på sidorna!
    Nu har våra barnbarn åkt hem, så nu hinner jag vara här igen.
    Men... det blev så tyst i huset nu =(

    Önskar dig allt gott!
    Kramis ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det blir tyst när folket åker...
      När jag kommer hem ska jag blogga runt. Kram

      Radera
  8. Här kommer en liten hälsning från ett varmt och skönt Gambia Kraaaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Förstår ni har det gott. Här har vi tittat på tecknad film. Kram

      Radera
    2. Jag försöker komma underfund med att mobil blogga och det är lite till och från. Ena gången är det lätt andra gången svårt. Så jaghar skippat att besöka bloggar klarar inte kram kram.

      Radera
  9. Så mysigt vovven har det :) Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack o kram. Nu är vovven på kvällsrundan medan jasg sitter inne o gör mig i ordning för natten.

      Radera