söndag, november 25, 2012

Skala banan, igen!


God morgon, söndag!
Lite knäpp och knas video. Bra för ansiktsmusklerna.

Igår hade jag en härlig lördag. Jag riktigt sov ut och tog det lugnt på förmiddagen.
Åt min frukost i sakta mak. En halv liter kaffe rinner ner i magen varje morgon. Zoega. MoccaMaster.

Sen drog jag ner till stan, fick mina snurrebussar till örhängena.
Vidare in och provade lite kläder hos Gina Tricot, köpte inget, sen till Iittala, finns mycket fint.
På det cyklade jag vidare till Kyrkans Gård i Lockörn, sen till Båtgården, njöt av att cykla längs Vänern.
Cyklade runt på Campingen, kollade till dom bofasta, finns tre familjer.
Sen hem, och jag riktigt "såg" Sigge cykla framför mig, som han brukade.
Han var "leader of the pack", sa jag alltid, jag gillade att "följa John".

Idag ska jag. Bara vara. Ifred. Har sådana dagar ibland.
Kärlek till dig från mig.

24 kommentarer:

  1. Go morron

    Ja kaffe är ett måste varje morgon, annars vaknar man inte.

    Hoppas din söndag blir en bra dag
    mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag låg och drog mig en timme till......
      Kaffe, både en, två och tre koppar - en halv liter.
      Jag är säker på att min söndag blir bra, tack♥

      Radera
  2. I fredags var jag på kappahl å lindex å shoppade barnkläder som var på rea för 30 till 50 kr. Bra fynd! Och billig julklapp och födelsedagspresent till Patricia. Kaffe behövs även i min boning "ler", fast jag har mer å mer börjat lära mig att dricka te likaväl som jag dricker kaffe. Sigge cyklade nog framför dig å var med dig på din cykeltur. Hoppas att du får en bra och avkopplande dag idag! Söndagskramen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rea, gillar jag. För jag måste balansera om jag får en stor utgift!
      Jo, tack - jag känner inga måsten eller borden idag, dom rev jag av igår. Lugnt. Söndagskram♥

      Radera
  3. Låter som du mår helt ok igen och det gillar jag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp. Här sitter jag med min kaffekopp.... i godan ro. Vet inte om jag gör så mycket mer *ler*

      Radera
  4. Du hade fullt upp igår m.a.o.
    Då kan det vara skönt attbaravara.
    Aaah, kaffe är livet =)

    Ha en bra dag!
    Kramis och kärlek till dig ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjemen och det var kul. Nu sitter jag bara här och drönar... hihi....
      Kramis♥

      Radera
  5. Önskar dig en bra baravaradag!

    Kram♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag bara är, sitter här igen och bara finns. Kram♥

      Radera
  6. Rolig video! =)
    Glad att du har haft och fortfarande har fina dagar. Och "att bara vara" är det bästa som finns.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just uppstigen ur badet *ler* Kram♥

      Radera
  7. Jag är alldeles säker på att Sigge cyklade före sin älskade hjärta.

    KrameluttarfrånSängen ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, men det gjorde han, Kaisa!
      KrameLuttarKryaPåDigFinasteHjärta

      Radera
  8. Visst cyklade Sigge före dig! Ingen tvekan om att han finns hos dig.
    Vara-ifred-dagar är inte dumma. Jag borde införa mer av den varan. Men jag ska i alla fall på en endagsreträtt med kyrkan i början av december. Det blir bra.
    Söndagskramar! ❤❤❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sigge finns hos mig i min värld.
      Och nu har jag varit ute och spankulerat och kollat och bara varit - helt utan brådska. Så skönt.
      Kram♥♥♥

      Radera
  9. Vilken energi, du hann med mycket. Förstår att det är skönt att kunna cykla ut, frisk luft och motion, härligt.
    Sigge finns alltid inom dig.
    Fortsatt fin söndag till dig.
    Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, när jag är energisk - då utlöser det alla spångar hos mig - då går det undan. Idag är jag lugn. Och vet, att Sigge finns inom mig. Kram!

      Radera
  10. Vilken skön dag du verkar ha haft. Visst finns de vi misst med oss även om vi inte ser dem. Ha nu en skön Söndagskväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Badtant! Välkommen!
      Kvällen är superb ;)

      Radera
  11. Bara vara. Det behöver man ibland.
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  12. Hoppas att du har haft en lugn och skön söndag!
    Varm kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jaa då. Det har varit helt perfekt, så som läget är nu, jag får lära mig att acceptera. Kram!

      Radera