tisdag, november 06, 2012

Lunchtime

Stekt fläsk med löksås.

Kan det vara något?
På ICA Kvantina.

Vi får väl se när den stunden kommer.

Idag är jag bara nyfiken.
Ska berätta senare om varför.

Igår ringde jag alla mina samtal och fixade det jag skulle. Så nu är agendan lite lagom full.

Sex aktiviteter denna vecka och fyra nästa. Tre nästnästa. Säg inte att jag ligger på latsidan!

Sen så gick jag ut på staden, för att kolla in ev. julklappar. Kollade på Marlene´s blogg och deltar i hennes tävling där, kan vara en bra julklapp!

MÅSTE TILLÄGGA, ATT DET ÄR GUSTAV ADOLF-DAGEN IDAG!
En e la allmänbildad.....

Jodå, finns nytt inlägg på http://geddfishpilgrim.blogspot.se/.

Kärlek, min vän. Kärlek.

18 kommentarer:

  1. Stektfläsk m löksås är gott vi har en liten lunchbar i Oskaström dom har bland annat detta på menyn jättegott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Fido, jag tror det funkar bra. Jag har faktiskt smakat på ICA:s kök tidigare, en himla käck restaurang, gjord som en båt.

      Radera
  2. Här blir det fil till lunch som det blir varje dag. Och så måste jag hinna får lite fart på mig idag. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag brukar inte äta sådan mat till lunch, tar också mest fil eller yoghurt med tillbehör, men ibland får man frångå vanorna! Kram♥

      Radera
  3. Stekt fläsk med löksås är ju sååå gott.
    Ha en bra dag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är gott och inget jag lagar till själv nuförtiden. Varför? Vet inte.
      Kram

      Radera
  4. Det låter gott men för mig blir det högst en soppa. Halsen, munnen och huvudet värker, ingen lek orkar inte blogga. KrameLuttar och jag ser fram emot att få veta vad spänningen rör sig om. :) Hjärta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu närmar sig spänningen.... som.
      Jag lär bli mätt för hela dagen. KrameLuttarKyraPåDig♥

      Radera
  5. Fläsk och löksås... mmm... gott!
    Vi satt precis i morse och pratade om julklappsköp. Borde börja NU.
    Du är duktig som håller igång!

    Önskar dig en fin dag!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag kan inte låta bli, att hålla igång, kan inte sitta stilla så länge.... inte för att jag är orolig, men jag vill gärna göra saker, som kommer till mig! Kram♥

      Radera
  6. Fläsk med löksås är gott ☺ Har faktiskt köpt tre st julklappar redan. Har ju båda döttrarna också som fyller år strax före jul - så julklappar till alla barnen/barnbarnet plus födelsedagspresenter x 2 det blir en hel del inköp och i den mån jag har ekonomi till alla inköp då förstås. I alla fall blir det alltid en mycket stressig månad för mig... Brukar vara skönt när ett nytt år börjar igen... Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd om det blir stressigt, det ska ju vara roligt också!
      Man får köpa efter plånboken. Jag köper inte så mycket alls, vi har slutat vi stora.
      Mmmm, nu närmar sig fläsket, hihi.....
      Kram♥

      Radera
  7. Fläsk och löksås...mmmm det är inte dumt alls.

    Kramar om och önskar en bra dag,,,♥

    SvaraRadera
  8. Guuuu va gott med stekt fläsk och löksås! Nu drägglar jag lite här...
    :-)

    SvaraRadera
  9. Redan bedtime, och var tog denna dag vägen?

    Ja stekt fläsk med löksås låter riktigt gott.

    Redan onsdag imorgon. Hoppas det blir en bra dag för dig. Själv vet jag inte hur min dag blir förrän jag kliver upp - antingen är jag hemma pga ischias eller också går jag 1 timme till jobbcoachen

    god natt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har varit på väg till sängs ett bra tag nu. Det inträffade mörkerläggning, så det blev fördröjt.
      Jag hoppas morgondagen blir bra för alla! Jag har min kväll reserverad iaf. God natt!

      Radera