torsdag, oktober 25, 2012

Tidsbestämda göromål i dagens vardag

Klarar jag det?
En panchis ska ju bara ha en grej per dag......

Jo, först till Bilbesiktningen.
Foto: Bilprovningen.

Sen en fika någonstans på Rörstrandsområdet.

Till kvällen en Anhörigträff på Hospice Gabriel. För dom som haft en anhörig/närstående som slutat sina dagar på Hospice Gabriel.

Den träffen har jag väntat på länge.

Det blir sång och musik och sjukhusprästen medverkar.
Kaffe, umgås med och samtala med varandra.

Idag har jag ett nytt inlägg i http://geddfishpilgrim.blogspot.se/ - läs gärna om du är hågad.

Kärlek ♥

12 kommentarer:

  1. Vad fint att de ordnar en efterträff på hospice! Det tror jag blir jättebra för dig.
    Jag ska inte till Bilprovningen idag men har fått lämna bilen på verkstan igen då bränslemätaren inte fungerar som den ska efter att de bytte bensinpumpen.
    Stor kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh, Bilprovningen gick utan anmärkning, stolt är jag!
      Nu är första punkten avklarad, bara resten kvar. Kram och nu till kaffebryggaren, cafe con leche, kanske? Kram♥

      Radera
  2. Så fint med hospicel träff.... Och att bilen gick utan anmärkning.
    Mycket positiva energier flyter omkring hos dig nu.

    KrameLuttarMedGlädjeOchKärlek ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjemen, här är flyt. Hittills och kommer så förbli.
      KrameLuttarMedGlädjeOchKärlekIRetur♥

      Radera
  3. Vad bra att dom anordnar såna träffar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dom gör visst det två gånger per år. I våras skulle jag varit med, men hade inte orkat det då. Kram

      Radera
  4. Jag hoppas det gick bra på bilprovningen, och att återträffen på Hospice blev bra.
    Ha de gott!
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gick jättefint, noll i anmärkning och träffen gick också bra. Kram

      Radera
  5. Jag ser nu att bilprovningen gick bra för dig! Skönt!
    Har du vinterdäcken på?
    Maken böt däcken idag, vilken tur för nu har det snöat här =(
    Hoppas kvällen var givande på anhörigträffen.

    Önskar dig en skön och fin kväll!
    Kramis ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Nyss hemkommen. Nej, inga vinterdäck på än.
      Kramis♥

      Radera
  6. Kikar in & skickar varma kramar

    SvaraRadera