onsdag, oktober 10, 2012

Hundratusen besökare igår förmiddag!

Säger hej, god morgon och ha en fin dag!

För min del blir det tandläkaren, sjukgymnasten och körsången.

Så har min dag rullat iväg......

Däremellan lite god mat, kaffe och annat mums. Lite stickning - har två olika raggsockor på gång - och så läsning ur boktraven från biblioteket. Traven är ganska så hög nu.


Jag bjuder på tårta idag, för att fira alla mina trogna vänner som besökt mig i mitt blogghem sedan maj 2011 här på Blogspot. 

Även under alla åren på Expressen, inte att förglömma, sen mars 2006!

Varsågoda!

11 kommentarer:

  1. Tårtan ser ju så himlans god ut ♥ så tack för att jag fick smaka på en tårtbit :)
    Jag uppskattar din blogg och är glad att jag har dig som bloggvän ☺ så tack för att du och din blogg finns... Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis till 100:000 besökare! Inte illa! Ja vi är ett gäng från Expressen.Några saknar man..men är glad man ännu har kontakt med dem man har<3 Började 2008 på expressen, Sedan har det varit metrobloggen och sedan bloggplatsen.Tack för tårtan.mums!KRAM

    SvaraRadera
  3. Tack och grattis! Vi har mycket att tacka oss själva, våra bloggar och Expressen för. Pga detta känner vi ju varandra vilket vi förmodligen inte skulle gjort annars. Ha en fin dag :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis till de 100 000 besökarna och tack för tårtan, den var god!
    Ha en riktigt bra dag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Tack Gerd!
    Det ska bli jättegott och grattis till fint besökarantal.

    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  6. Tack för tårtan! Den smakade bra ;-) Lycka till i fortsättningen!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis! För min del blir det tvättstugan i eftermiddag - och jag väntar fortfarande med spänning på att få höra något om min bil. Kram! ♥

    SvaraRadera
  8. Mmmmm älskar gräddtårtor. Det bästa med cybergodis är att det inte är några kalorier ;)..Kramom Bless

    SvaraRadera
  9. Grattis! Jisses så fort det hoppade över 100.000 strecket igår.
    Tack för tårtan, den var jättegod!
    Jag var också till tandläkaren idag. Justerade lite som ingick i priset ;)
    Jag vill också sticka sockor, men får nog vänta lite...

    Önskar dig en toppendag!
    Kramis ♥

    SvaraRadera
  10. Stort grattis finaste greddisen. Dagen till ära tar jag en bit tårta, mums... KärleksKrameLuttarHjärtat

    SvaraRadera
  11. Tack, alla fina bloggvänner! Tusen tack för alla kommentarer!
    Jag har minimalt med blogg-tid nu, mitt liv är fyllt av förberedelser. Dessutom har jag kärt besök här, som jag vill njuta av!
    Kramkramkram♥♥♥

    SvaraRadera