lördag, oktober 13, 2012

Bild på min packning före och efter....


Tack och farväl.

För en liten stund. För tiden går så fort!

Snart är jag här igen och skriver så det blixtrar och dundrar...

Nio dagar av hela ens liv, det är ju en spot i havet, men ändå så fullkomligt rikt!
Nio dagar kan göra om ens hela liv.

Detta har jag väntat på i nästan nio månader. Som jag har planerat. Vacklat. Funderat. Undersökt. Beslutat. Ändrat. Bestämt. Och allt detta ska jag bära på ryggen. 9 kg .... Mama Mia ♥

Ha det gott mina vänner. Jag vet inte riktigt när jag kan höra av mig. Kram.
Vinn Kärlek genom att visa Kärlek
Stor Kärlek ifrån mig till dig

19 kommentarer:

  1. Ha en riktigt härlig resa. Jag hoppas den ska berika dej på alla sätt och bli långt bättre än du någonsin önskat.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får det riktigt härligt på din resa.

    Ha det gott!
    Kram och kärlek till dig ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Är med dig i tanken på den fantastiska resa! Kram! <3

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig en riktigt spännande, givande och utvecklande resa för såväl kropp som själ!

    Kram♥

    SvaraRadera
  5. Ha en fantastisk resa med både sinne och själ, Längtar tills du kommer tillbaka och får läsa om dina bravader,

    Kraaaaaaamar i massor

    SvaraRadera
  6. Ha en fantastisk resa med både sinne och själ,,,, Längtar redan efter att få läsa om dina bravader,,,kommer att vara med dig i tanken på den fantastiska resa! Kram♥♥♥

    SvaraRadera
  7. Gå i frid..Kära Geerd. Kramom Blessings♥

    SvaraRadera
  8. Bara nio dagar? jag trodde minst en månad!!
    Önskar dej en uuuuunderbar resa!!♥♥♥♥♥♥
    Kram♥ /Lena

    SvaraRadera
  9. Var befinner du dej nu tro ? :))
    Kram ♥

    SvaraRadera
  10. Och stor kärlek från mig till dig! ♥
    Ta hand om dig och njut! :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

  11. Hoppas du har det bra och att allt går bra. KrameLuttarVandringsDamen!

    SvaraRadera
  12. Jag anar att du går och går och har det sååååå underbart!!♥
    Kram på dej!♥ /Lena

    SvaraRadera
  13. Kom fram Igår. Kram Gerd

    SvaraRadera
  14. Ha det så jättebra!
    Kram RackarTuss

    SvaraRadera
  15. Hade bara WiFi i slutet, som funkade. Tack tack för alla fina kommentarer, som jag läste i slutet av vandringen! Kram♥

    SvaraRadera