onsdag, september 26, 2012

Vart jag än går!


♫ ♪ ♫ ♪
***
Dagen igår försvann i ilfart, när väninnan var här, vi gjorde massor.
Man hinner faktiskt med ganska så mycket på kort tid, om man förberett sig.
En frisk fläkt.
***
Idag bär det av till Anna Sjukgymnast igen, vi hjälps åt att få min axel så mycket bättre.
***
Sen till kvällen cyklar jag igen och då ner till Allsångskul på Musikskolan.
Oj, vad kul, jag bara väntar!
***
Känslor, tårar, skratt!
PS. Jag har två nya inlägg i min Pilgrimsblogg, jag vet inte varför dom inte syns i lista, men här är länken  
http://geddfishpilgrim.blogspot.se/

25 kommentarer:

  1. Ha en riktigt BRA dag och det där med kör verkar kul alla ser lyckliga ut! Lyckligast är ni nog om jag inte kommer min sångröst gör sig bäst på STUMFILM!! Kanske kan den döljas i en RÖSTSTRAK kör??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Kurt! Det är gottont att låta Anna försöka driva ut det onda i axeln... desto roligare till kvällen! Det var ett nytt ord RÖSTSTRÅK eller vad ska det stå?

      Radera
  2. Hoppas " å det får du säkerligen" en bra allsångskväll i kväll... Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Simona! Jo, jag vet att det blir bra i kväll och det känns skönt. Annars gillar jag inte att vara uppbunden till regelsystemet, det ska vara nåt man ser fram emot då! Och det gör jag nu. Du skulle bara...
      Kram ♥

      Radera
  3. Underbart med sång! Jag hann klämma i med psalmer på gudstjänsten igår kväll, innan jag blev dålig - mer om det på min blogg. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag får väl sjunga upp mig snart *ler* fast det gör vi med "Dramaten".
      Jag ser fram emot detta, kram♥

      Radera
  4. Skulle vara spännnade att få lyssna på er kör nån gång. Kanske rent av i körslaget?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kören kommer att uppträda någon gång, men jag tror inte på körslaget, för det ska vara en känd artist som håller i det då.

      Radera
  5. Tiden går fort när man har det roligt.
    Kul att du skall iväg och sjunga ikväll.
    Hoppas du får ordning på din axel innan du åker iväg.
    Nu skall jag hoppa iväg till din andra blogg.

    Ha det så gott!
    Kramis ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Axeln är bultad och strömmad på, så nu är det bara vilopaus från cykeln som går igång igen frampå.
      Tack och kramis♥

      Radera
  6. Sång och musik frigör goda endorfiner. Dessutom är det roligt att sjunga i grupp..Fniss/Bless

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är det som det gör! Bara jag tänker på det, så startar det......
      Fnissa på, för det gör jag med...♥

      Radera
  7. Och var tog denna gråa dag vägen?
    Nu är klockan strax 17 och jag har problem med att summera vad jag har gjort

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh ja, här har dagen sprungit iväg... har varit på cykeln två gånger redan och ska snart iväg. Men det är kul. Blir likadant i morgon, tror jag. Hualigen.....

      Radera
    2. Tror att jag håller mig inomhus imorgon, har i alla fall rustat för det. Visserligen är det skönt med frisk luft, men inte när det regnar

      Radera
  8. Sjung ut i kväll, sjung med hjärtas röst eller vad säger man? ha ha ha... KrameLuttarFrånRegnOchRusk

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så säger man, hahaha!
      KrameLuttarStruntarIVädretOchBajkarSnartIvägMagenÄrFullAvKycklingSåJagKacklarNog♥

      Radera
  9. Underbar musik!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Härligt med sån g och musik. Man har svårt att vara på dåligt humör då!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dåligt humör? Nä, det finns inte då..... kram

      Radera
  11. Smyger in o önskar dig en god natt. Hoppas du mår bra. Kram kram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Anneli! Jotack, det knallar och går, som dom säger *ler* nej, det är ganska bra, faktiskt! Kramkram ♥♥♥

      Radera
  12. Tittar bara in innan jag rusar i väg till mitt xa jobb! Hoppas allt är bra med dig? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fina Pam, det är bara bra just nu! Kram

      Radera