onsdag, augusti 29, 2012

En lisa för själen......

Diego ser ut att njuta, vid sommarstugan, av mig kallad "Kråkslottet".

Finns stort springområde. Många kisseplatser för en liten Diego....

Huset är under sakta renovering, inga måsten, bara sinnesro.
Man känner ett lugn.

Fler bilder finns i MinaFoton, 
Klicka HÄR!
Där får bilderna tala för sig själva.

Jag känner mig så avslappad, så idag gör jag ingenting här hemma hos mig.
Jag tror, att jag ska bara vara, å bara läsa, sticka och rota i gamla pärmar....

Glöm aldrig att säga "Jag älskar dig" till dina nära och kära..........
Ha det gott och kramkram ♥...♥

18 kommentarer:

  1. Vilken gullig hund, det ser ut som en Jack Russell.

    Samma här, känner mig till freds med livet, och ska ta det lugnt.
    Ja, det blir att ta det lugnt inomhus. Även om det verkar ganska varmt ute, är det inget lockande att gå ut när solen inte skiner.

    Så det blir att läsa och försöka skriva något i min blogg senare.

    Ha en riktigt bra dag
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo - det är hälften Jack Russel och hälften Foxterrier.

      Nu sitter jag med kaffet, gott uppe på stekt ägg och bacon.....
      Min dag blir lika fin som din.
      Fast, jag tar nog cykeln ändå en sväng frampå. Ha de♥

      Radera
  2. Mysiga bilder av kråkslottet. Jag städar lite granna idag, plockar undan å ska damsuga... Ute har det regnat... Ha en fin Onsdag!
    Kram ♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är mysigt där, stor skillnad när det är uppstädat och satt personlig prägel.
      Ha det gott, kram♥♥

      Radera
  3. Vilken gullig hund,,,jättefin.
    Mysiga bilder,,,,och kloka ord,,,
    Kram ♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det tycker jag/vi med!
      Kram♥♥

      Radera
  4. Diego är jättesöt.... Jag sitter just nu med min kaffekopp och diskuterar med mig själv. :-)

    KrameLuttarFörDagenFinaVän

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får du väl bästa svaret *fnissar*
      Ja, Diego är väldigt grann, tack.

      KrameLuttarHändernaIDiskenStrax♥

      Radera
  5. Toppenplats för både människor och djur :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det! Särskilt kul för ungdomarna!

      Radera
  6. Tack för påminnelsen. Det kan man inte säga för ofta!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis. Dom orden betyder så mycket. Alltid. Om från hjärtat.
      Kram

      Radera
  7. Halloj!
    Din hund? Hade för mig att du har katt.... ?
    Tar en liten paus från pluggandet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, Rara Sarahs hund. Vi hade katt, Sigge och jag, men nu, nä - inget husdjur, får kela med andras ;)

      Radera
  8. Näe det försöker jag tala om för dottern ofta ofta! Senast i går! Hon skall få höra det när hon kommer hem med! Kram

    SvaraRadera
  9. Kollar läget :)

    SvaraRadera