fredag, augusti 24, 2012

Din gamla skosula!

God Morgon!

Här har jag då sovit gott - utan spöken - i det gamla kråkslottet i närheten av den här gamla skon, hittad i ett skrymsle bakom någon vägg eller liknande.

Skon lär härstamma från 1800-talet.
Om man vänder upp skon och kollar in sulan, så ser man att den är både lagad och omsulad.

Häftigt!

Idag vänder nosen mot hemorten, hoppas Volvolina för mig säkert och bra hemöver också, det var lite struligt med vägskyltningen hitåt, tyckte då jag.

Tack, alla kära nära och fina för enorm gästfrihet!
Nu ska jag hem och tapetsera lite av det lånade skrattet i väggarna......

Harre min je, va vi har skrattat hjärtligt! De e nôttigt, de!
TREVLIG FREDAG!




12 kommentarer:

  1. Här kommer en SpökKrameLutt :-)

    SvaraRadera
  2. Jo det är nog gott för själen att kunna skratta :) Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är balsam för själen. Kram ♥♥♥

      Radera
  3. Svar
    1. Tack, kram går i retur, utan spök ♥♥♥ Hemma.

      Radera
  4. Härligt med skratt! Ja, ta det med dig hem. Själv vet jag inte när jag har skrattat senast. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är med hem, får se bara när jag ska tapetsera med det... solen lyser, då blir jag glad! Kram!♥

      Radera
  5. Det var en läcker sko väl värd att spara :D

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst var den, oh ja, dom sparar, finns massvis med roliga saker där att upptäcka. Kram

      Radera
  6. Ååå den va finer. En kruka i den på farsturäcket så är det klart godkänt..Kanske är hemma redan. Hoppas allt rullar i rätt riktning..Kramom Blessigns

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Bless, allt rullade på så fint och galant! Inga bekymmer!
      Javisst, var skosulan fin......
      Jag får se när jag orkar läsa bloggar igen, kramom på dig♥

      Radera