tisdag, juli 24, 2012

Sommaren är kort - Godnattsången

Känner du också, att vi fick lite smak av sommaren idag?
Det känns som försmak. För, när kommer sommaren på riktigt?
Såg på "Allsång på Skansen".
Och sen på Tomas Ledin i "Allsångsscenen är din".
Härliga sånger som gjorde hjärtat ljust och glatt.
Jag kände jag kunde svänga med i rytmen med armarna - utan att...
...det gjorde så gräsligt ont i axeln!
Bara lite ont.
Såpass så jag vet att jag lever.
Idag är en speciell dag och jag tar strax mitt svanhopp upp i loftet och sussar gott.


3 kommentarer:

  1. Vad är det för slags speciell dag idag? Något jag missat? GodNattKrameLuttMedVärstaSkutt ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget du missat, Kaisa lella.....
      Inget jag sagt till någon.
      KrameLuttarNuSkinerSolenSåDenStorknar♥♥♥

      Radera
    2. Jag sålde husvagnen denna dag. Förlåt.
      ♥älskade♥

      Radera