onsdag, juli 25, 2012

Flickan från Backafall


Vem har inte hört talas om den sången, om Flickan från Backafall, Briggen Tre Bröder...
Jo, här stod hon.
Lite längre bort fanns Backafallens by och så en underbar cykelväg nere vid havet som ringlade sig uppför och nerför alla backafallen.
En camping för tältare såg vi.
Fanns många som vandrade omkring med stora ryggsäckar och tältutrustning.
Flera foton finns i "Mina Foton" under "Flickan från Backafall".....


Vare sig ni tror jag är hysterisk, eller inte, - så tar jag idag bilen och drajvar iväg 14 mil. Vilket väderstreck säger jag inte. Än.
PC:n är med...... och jag med.
Igår fällde jag tårar, det var en speciell dag, men idag ler jag både med ögon och mun, för sorgen i mitt hjärta kan ingen se!
♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥ Allting har en mening ♥...♥...♥...♥...♥...♥...♥

18 kommentarer:

  1. Fina rosor hade du med dig till Sigge igår ♥
    Kör försiktigt ♥♥♥♥♥
    Jo allting har nog sin mening ♥♥♥♥

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag såg ut dom vackraste..... ♥
      Jo, det var nåt visst med gårdagen ♥
      Jag tror mycket på min magkänsla, den funkar, och igår klev jag upp ett trappsteg till♥
      Ska packa nu och snart dra iväg.....
      Kram♥

      Radera
  2. Trots att vi bor där vi bor har jag aldrig varit på Ven men vi pratar om det varje år. Måste nog göra slag i saken snart! Helst väldigt snart ;-)

    Kram och go' tur i dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Ven är värt ett besök, vi pratade om att här skulle vi utan möda ha varit i två dagar istf en.
      Kram och tack♥

      Radera
  3. Är det där flickan finns :) jag lär mej nåt nytt varje gång jag kikar in här :)har jag kommit på.
    Ha en fin dag, och var rädd om dej ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjemen!
      Tack, jag är nu bortavid och har trevligt! Kram

      Radera
  4. Vad tror du skulle hända om någon fick se sorgen i ditt hjärta? Själv kan jag inte dra på mig ett leende på utsidan om hjärtat smärtar. Du berättar väl sedan vart du tar vägen den här gången? Kram! ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hände nog inget, Piedra. Jag är stolt över allt som är...
      Ja, jag berättar i morgon var jag är idag och i morgon!
      Kram

      Radera
  5. ♥♥♥♥♥ KrameLuttarOchKörFörsiktigt! ♥♥♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. TacktackelitackJagKördeFörsiktigtÄrFramme<3<3<3

      Radera
  6. Vatt ska ho draiva nuda hahaha..Bara det rullar så..Kramom Bless♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jau du, inte är det Skåne och inte är det Bohuslän. Kan det vara ?? Månntro? Kram

      Radera
  7. Den låten väcker minnen......ujuj!;) Lillan är med och campar nu.. de skulle campa i skärgården! Hon var överlycklig! Hoppas nu bara solen håller i sig...!? jag ler okså med ögonen och munnen....men sorgen i mitt hjärta!;( den visar jag inte heller utåt! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, Pam, du vet hur det känns i hjärtat.
      Så trevligt ni har, då, kul! Kram

      Radera
  8. Platten är bättre än uppför och nedför ;-) Såg fint ut där i Backafall :-)

    SvaraRadera
  9. Den där sången sjöng min mor ofta, men lite långsammare.
    Spännande att höra var din slutdestination är nu =)
    Undrar om det kan börja med Å.. Njäe.. vet inte...

    Önskar dig en fin kväll och ta det lugnt!
    Kramis ♥

    SvaraRadera