lördag, juli 07, 2012

Buen Camino! är svaret

Denna boken håller jag på och läser.
Och varför?

Jo, jag har startat upp en ny blogg alldeles nyligen.
Adressen är http://geddfishpilgrim.blogspot.se/

Det finns redan några skrivna inlägg.
Du kan börja HÄR!
Inlägget heter "Min vandring här i livet."

Någon var lite i närheten vad beträffar ledtråden med Pilgrimspasset.

Ja, det handlar om vandrarhem, fast mera härbärgen. 
Och då i Spanien,

Förmodligen är inte alls detta så som ni trodde, men jag var ändå såpass säker på att någon listat ut det p.g.a. att jag vandrar så mycket och har köpt mig en alldeles ny ryggsäck, anpassad för Women, allt för att det ska bli så bekvämt som möjligt.

Mina barn vet om detta och även en bloggerska i Spanien! Måste ju ta lite info!

Och jag, jag måste ha hälsan i behåll......

10 kommentarer:

  1. Oooo... Det hade jag aldrig kunnat lista ut!
    (Får jag gissa nu? ;-) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ama, du var ju invigd, det står ju i inlägget, haha! Visst är det kul! ;)

      Radera
  2. Så då kanske det blir en pilgrimsvandring för dig :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är ju bara fantastisk!

    Ha en god kväll!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas på det, att det genomförs så fantastiskt som jag vill!
      Kram♥

      Radera
  4. Hoppas du ha det bra! Kram Wimm
    wimmsan@blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Wimm! Har svarat dig inne på din blogg! Kram

      Radera
  5. Wow, att vandra El Camino har varit min dröm i många år, men det är inte genomförbart för min del tyvärr. När åker du? Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hos mig blev det tydligt i våras. Att vandra är inget konstigt för mig, men detta blir en hel del mäktigare.
      Jag skrev här i tidigare inlägg att jag planerade något till sen höst, alltså om dryga 3 månader.
      Du får läsa http://geddfishpilgrim.blogspot.se/ och följa mig där med ev. frågor.
      Kram!♥

      Radera