lördag, februari 04, 2012

Leta SöndagsKläder...

Vi tänkte ta en tur denna Lördag till ett stort Köpcenter i Gällstad. 
Jag har bara typ åkt förbi, tidigare. Men nu när jag är hos dottern så är det inte så långt bort.
Nästa Söndag bör jag vara lite SöndagsFin.
Egentligen har jag en massa kläder som hänger i Klädkammaren. Men dom går i rött, alla.
Igår kväll åt vi supergott i små lergrytor. Så enkelt egentligen... Och supergott!
Och sen lite Skavlan på TV.
Och mörk choklad och bridgeblandning. Ett glas rött.
Och Pusselbit hade gillat alltihop........
Always on my mind.


Idag minus 18 grader där jag är, hemma minus 13. Urra burra...
Stor SOL

22 kommentarer:

  1. Hoppas du hittar något riktigt fint. Annars är rött kärlekens färg och som då bör passa till allt. :-)

    Stor Kram till dig alla du har runt omkring dig! ♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. KaisaKrameLuttarGreddisen och jag har hittat något.

      Radera
  2. Det är mycket kallt idag! Hoppas du får en riktigt trevlig dag. Och att du hittar något fint klädesplagg som passar till söndagen och dess ändamål. Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jatack, det är upphittat och köpt! En fantastiskt vacker vinterdag. Kram

      Radera
  3. Å Lager 157! Där brukar vi handla när vi är på landet och då åker vi till Hälleforsnäs där den affären finns också.
    Mmmm, allt det där låter riktigt gott!

    Ha det bäst!
    Kramis ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en riktigt bra Outlet. Massor av fynd. Kramis!

      Radera
  4. Hoppas du hittar något fint och passande.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det fanns bara EN blus där - och den passade! Kram

      Radera
  5. Ja det var ruskigt kallt ute idag, Var ute en på en yrselsväng, skönt med en liten promenix.
    Ja, rött är en varm färg och även kärlekens färg som någon skrev i en tidigare kommentar

    kraaaaaaaaaaaa,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, rött är kärlekens färg. Men jag hittade något annat, som blir jättebra. Kraaaaam

      Radera
  6. Din Pusselbit är nog inte bara on your mind, utan han är med dig hela tiden. Hoppas du hittar något riktigt fint på klädaffären! Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, han är med mig alla dagar.... och jag hittade! Kram!

      Radera
  7. Visst skulle pusselbit tycka om. Du kände honom bättre än någon. Ger dig en bluestoner. hade sigge varit musiker skulle han säkert hoppat upp på scen och sjungit med clapton bara just för dig :)
    http://youtu.be/lB6a-iD6ZOY..
    kram Bless

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får spela den låten när jag kommer hem, min lilla MiniPc vill varken den eller skriva fina hjärtan. Kram

      Radera
  8. Hoppas att du hittar något fint som du blir nöjd över. Det är svårt detta med finkläder, tycker jag, förstås enklare för dig med din nätta kropp.
    Vi har också kallt, 18 friska minus grader.
    Låter som en mycket god måltid.
    Varm kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, nej, det är inte alltid så lätt även om man är nätt i kroppen, det ska vara rätt passform också. Men jag hittade.
      Varm kram!

      Radera
  9. Hoppas du gör fina fynd då :-)

    SvaraRadera
  10. Bridgeblandning så super gott!!
    Här är åxå kallt brrr...
    Må så gott!3 /Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag som inte gillar godis, har faktiskt blivit lite sugen på mat och godis bland goda nära och kära, vad det gör....
      Kram <3

      Radera
  11. Ser att du har hittat en fin outfit:)
    Så bra ,tittar bara in och kramar om då :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den blir nog bra, tror jag, nöjd fröjd. ;)

      Radera