onsdag, november 23, 2011

Här har man gott

Jo, vi har här gått. In. Och ut igen.
Gott för Kropp och Själ kan vara olika för olika personer.
Här inne fanns mycket Gott för Gommen. Den läckra. LäckerGommen.
T.o.m. Jag smakade på GodSakerna. Pralinerna. Och jag är definitivt ingen GodisRåtta.
Oh, vi var ute och åt fint igår, i fint Sällskap, skulle bara veta! Goa skratt, blev det...
Sen godisfabriken, Sen lite smakostar. Sen kolla extra värmedyna. Hittade en som ett bälte för ryggen. Superbilligt.
Idag var vi trötta. Bägge två. Trött än, mycket att stå i. 
På måndag tidig morgon kommer jobbarna som ska fixa vårt badrum. Så en del planering behövs där......
Nu får här rasslas på. Viktigt samtal, mycket skratt, är avklarat, kan berätta senare om det.
Herre Gud, vad man behöver skratta för att må gott!

22 kommentarer:

  1. Så ni har varit på en riktig "sightseeing".
    Det behöver man ibland för att må gott.

    Önskar dig en riktig "bra'ig" dag!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. ;)..Det ser så himla inbjudande ut..Verkligen retar sinnena med fär och form..Gòtt gòtti gòtt gòtt..Bless ;)

    SvaraRadera
  3. Marit♥ Tack! Jo men, nu är det mycket på todo-listan, hehe... Kram♥

    SvaraRadera
  4. Bless♥ Ja, inte sant? Trots, mitt "bristande" sinne för godis! ;)

    SvaraRadera
  5. Visst behöver man skratt! Vi kunde t o m skratta lite efter begravningen igår. Det är skönt när det är småbarn med, för det lättar alltid upp stämningen. Kram! ♥

    SvaraRadera
  6. Piedra♥ Småbarn är så befriande naturliga! Tack å lov! Skrattet är vår läkedom. Kram! ♥

    SvaraRadera
  7. Tjohooooooooooo

    SvaraRadera
  8. Nette♥ Tjohooooooo *ler*

    SvaraRadera
  9. Skratta är gott, vi borde ha minst åtta goda skratt om dagen. KrameluttarMedSkrattOchLjusaTankar ♥♥♥

    SvaraRadera
  10. Kaisa♥ Jag så mycket att göra så jag tror jag gör det i morgon i stället.....
    SkrattKrameLuttarMedGlädjeI♥

    SvaraRadera
  11. Skratt löser upp många knutar. Hoppas allt går bra för er. Kvälls kram

    SvaraRadera
  12. Eva♥ Ja, vi springer i Tvättstugan nu, lagar mat och planerar. Ingen tid för mingel, buhu..... Kram!

    SvaraRadera
  13. Goa ni...! // Lotta K

    SvaraRadera
  14. Det är gott nog att göra så gott man kan "ler" Kvällskram och så småningom en godnattkram när så blir ;)) KRAM!

    SvaraRadera
  15. Simona♥ Ja, jag gör så gott jag kan, jag har svarat på alla kommentarer här, tror jag, men mer orkar jag inte just nu. I morgon är en annan dag! Kram!

    SvaraRadera
  16. Det är skönt att få känna välbefinnande och det är härligt att skratta.
    Badrums renovering, det verkar jobbigt. Att vara utan dusch och toalett, nära till hands, eller?
    Kram och ha det bra.

    SvaraRadera
  17. Optimist♥ Skratta är gott. Badrumsrenovering är jobbigt. Jo. Vi får se hur vi löser det för oss. Kram!

    SvaraRadera
  18. Ja gott finns de gott om =) Alldeles för mycket av de goda.
    Just nu är jag mest sugen på mitt lakrits i alla former. Men Inte för mycket.. Nä jag vill inte att vågen ska rusa iväg åt fel håll.

    Dröm sött kram kram ♥

    SvaraRadera
  19. Anneli♥ Ja, visst gör det! Lakrits är jag väldigt förtjust i!
    Tack o tack och kramkram♥

    SvaraRadera
  20. Ja skratta är gott för själen och något gott också... eller åtminstone att gå ;)
    Ha det bra

    SvaraRadera
  21. Hanna♥ En bra åsikt! Ha det gott!

    SvaraRadera