torsdag, september 01, 2011

Vackra stränder

Idylliska gårdar!
Här vandrade vi för några långa många dagar sen.
Det synes mig nu läääääängesen.
Hornborgasjön syns i horisonten.....
och vi är långt uppe på höjderna!
Bra motionstempo!


Idag är vi någon annanstans... 
Annan strand.
I Skåne. Fortfarande.
Jättedålig fart på det mobila bredbandet här, vår operatör gillar inte oss längre...
Blir det fortsatt tyst på mig, så är det därför.
Kanske det kommer något förprogrammerat i stället, vem vet.


Och regnet det strätter... mellan solglimtarna!
Men det är kul att se några andra "väggar" och vyer!


"Klockan fem på morgonen är världen din.
Då har ingen annan varit framme och fingrat på den."
Torsten Johansson

14 kommentarer:

  1. Vad jag förstår (som inte själv har mobilt bredband) så är det tydligen dålig fart på det här i Skåne, liksom på mobilerna. :( Kram!

    SvaraRadera
  2. Njut av fin omgivning. Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Piedra: Jag tror inte Skåna gillar operatören Tre eller så är det tvärtom. Kram!

    SvaraRadera
  4. Kaisa: Tack, vi njuter mellan regnskurarna. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej på vagabonderna :)...Hur länge skall ni kuska runt?..Må väl Blessings

    SvaraRadera
  6. Blessing: Hej hej, nu lägger jag ner lôket på computern, får nästan ont i magen av seeeeeegt. Kommer snart hem! Kram!

    SvaraRadera
  7. Vilka vackra bilder av vackra platser!
    Jag har suttit här och svurit över det mobila bredbandet, det är sååå trööögt. Tele2 har problem med det i hela landet verkar det som.

    Ha det bäst, du och pusselbiten!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Skåne gillar inte någon operatör. :( Kram!

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder! Skåne sägs vara vackert :) Ha det bäst!

    SvaraRadera
  10. Tack Marit, Piedra, Simona! Kramar! Nätet är bläääää. ♥ Humöret på topp, solen skiner NU!

    SvaraRadera
  11. Det är knappt att jag vågar andas, men viskar lite tyst: jag tror att dom har fått i gång nätet.

    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  12. Vackert!! vid Stens huvud var vi åxå för några år sedan, vackert... ja vackert överallt där nere♥
    Kram och må så gott!♥ /Lena

    SvaraRadera
  13. GodMorgon Fredag

    SvaraRadera
  14. Marit, Lena, Nette: tack för kommentarer och skön Fredag på er! Nu klappar jag igen datorlocket igen, för ff seeeegt och vi drar! Kram!

    SvaraRadera