tisdag, augusti 09, 2011

Ur minnenas "byrålåda"

Paddling i Vikensjön för 8 år sen.
Augusti 2003.
Campingen som vi låg på var  Strömsnäs Naturcamping
Exakt densamma Camping som vi låg på nu, efter vårt Bröllop, och där vi tog en Räkkryss på just denna sjön Viken!
Tala om Nostalgi!

GeddFish och Pusselbit = GeddPuss.


Vi paddlade bra tillsammans redan då...
Mycket kan hända på åtta år.
Fast redan för fjorton år sen skrev vi vår The
Real Love Story.


Bilderna är från vår första digitalkamera. Den var faktiskt inte så tokig. 
Eller hur?


Idag känns det som Hösten. Kylig och klar luft.
Väderprognoserna har väl aldrig stämt så Dåligt!
Igår visade det en klar och Solig dag, som idag. Vad ser jag nu? Nä, regn regn regn... fast just NU lyser solen, tack tack tack!
Tycker du att det varit en Normal och Härlig Sommar, eller den Mest Konstiga på mannaminne?

15 kommentarer:

  1. Härliga bilder och vad jag förstår härliga minnen för er två.
    Denna sommar har, vädermässigt varit bra, lite för varmt vissa dagar, men annars helt OK. Kanske växterna skulle behöva lite mera regn här på östra sidan, det är lite torrt i markerna. Ni har, vad jag förstår, haft mera regn än vad vi har haft. Kram.

    SvaraRadera
  2. Fina bilder även med den kameran! Vilka härliga minnen ni har! Vännen och jag kommer nästan aldrig ut någonstans tyvärr. Just nu skulle jag vilja till en så där vacker sjö som på bilden. Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig nostalgitripp! Fina bilder dessutom och paddla är alltid kul.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Optimist: Ja, vi är så underbart härliga minnen och vi har gjort så mycket!
    Ja, jag tror att vi har fått rätt så mycket regn i år. Om inte annat så har det varit ostadigt med MYCKET höga värmetoppar också! Svåra omställningar för kroppen... och nu är det kylig höstluft.

    Piedra: Ja, den kameran var bra, synd bara att den "åt" batterier.
    Synd att ni inte tar er ut, det är så befriande. Fast just nu så är det lite hopkört här med...
    Nu ska jag ut och handla! Chip chop! Kram!

    SvaraRadera
  5. Znogge: Japp, paddla var kul, det var ett tag sen som vi gjorde det nu. Kram!

    SvaraRadera
  6. underbara bilder =) Ser mysigt ut!

    SvaraRadera
  7. Solen steg upp för er med :)

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder! Många år sen jag paddlade nu, blir lätt en aning svajigt om jag säger så

    SvaraRadera
  9. Fina bilder blev det med den kameran också!
    Ni verkar "paddla" bra ihop!
    Vi (min andra halva och jag) har "rott" åt samma håll (gifta) i 35 år och tillsamman har vi varit i 40 år. Och inte skulle jag byta ut honom "för allt smör i småland" ;).

    Ta hand om er!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Viktkamp: Tack!

    Nette: Jajjemen, det gjorde den, solen :)

    Tony: Tack, och ja - det är väl inte det enklaste att paddla, om jag säger så också...

    SvaraRadera
  11. Marit: det var otroligt, i dessa tider... att ni hållt ihop så länge, det är bara att Gratulera!!!
    Nu så ska vi smörja kråset, jag har bakat en blåbärspaj! Lite fjäsk.... haha! Kram

    SvaraRadera
  12. Ni är ett fint machting-par :)..Paddla lungt..Kraaaam Bless

    SvaraRadera
  13. Bless: Taaaack! So it is. Pussel till Pussel, det blev ett GeddPussel. Kraaaam!

    SvaraRadera
  14. Fina bilder.. Ha de gott nattiskramar ♥♥♥

    SvaraRadera
  15. Anneli: Tack, oh om du visste, så gott vi sov, lääääänge! Kram

    SvaraRadera