fredag, augusti 05, 2011

Morgonstund har guld i mund

God Morgon, denna Fredag!


Ett morgontidigt foto från igår, visar vy som öga och kamera förmår..
Klicka gärna för förstoring och njut, och jag har copyright:en som förut..... 
Obs! Finns mer i MinaFoton!


Vi hade en underbar BaraVaraDag igår. 
Vi solade, vi läste, vi var tillsammans och vi gick en 1,5 timmes lång vandring i skogen, hittade hallon och björnbär, som vi plockade och åt till eftermiddagsmålet. Så nyttigt!


Jag hade inte framme datorn det allra minsta på hela dagen sen mitt morgoninlägg och kameran var bara framme på morgonsidan.


Vi åkte faktiskt hem igår kväll för att göra ett ärende. Det behövdes lite injektioner på Järnmannen, du ser Stålkvinnan jaga honom här på morgonkvisten, haha!


Men, det är lugnt, vi åker tillbaka till vagnen, den står kvar i all sin glans och välkomnar oss. Det finns kall dricka och mat i kylskåpet...

14 kommentarer:

  1. Gomorgon! Sverige är fantastiskt! Tänk så mycket vi kan njuta av.

    Önskar dig en fin helg. Kram på dig. Eva

    SvaraRadera
  2. Goodmorgon på dig, hoppas sprutan är lite mindre än den på bild :-) Nu skall jag ut och jaga Rut, hi hi...Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Eva och Kaisa: Godmorgon till er! Och vi njuter... struntar i det grå vädret som är just nu, det kan bara bli bättre, snart stänger jag portalen och vi drar! ♥

    SvaraRadera
  4. Då önsklar jag er en lika fin fredag!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vacker bild!!! Verkligen skönt för ögonen att se så vackra bilder. Ja, njut! Det är tveksamt - tyvärr - om vi kommer ut något mer i sommar. Kram!

    SvaraRadera
  6. Znogge och Piedra: Än har inte mannen kommit hem... och jag tackar, jag för kramar. Som hann att komma innan jag tryckte på avstängningsknappen!!!!

    SvaraRadera
  7. Jag hoppas inte din käre make behöver springa så fort när han ska till att få sitt järn ☺ Ha en ljuvlig fredag!

    SvaraRadera
  8. Klart att han springer då du jagar honom med en sådan stor spruta, det skulle jag också ha gjort. Fint att de är "snällare" på mottagningen. Underbar bild. Skönt att kunna vara ute och njuta av det som naturen bjuder, gratis. Kram till er två.

    SvaraRadera
  9. Simona och Optimist: Haha, han behöver inte springa, dom är så gulliga på vårdavdelningen! Det blir täta besök där nu ett tag, får gilla läget.
    Vi njuter av naturen, är tillbaks i husvagnen, det regnar så därför sitter jag lite med Mini-Grisen den röda. Kram!

    SvaraRadera
  10. Så morgontidigt går vi runt,
    och hoppas det ska vara sunt.
    Efter en sjörunda, eller två,
    brukar vi förnämligt må.
    om det inte vore för ryggen,
    eller myggen...

    SvaraRadera
  11. Blandade Karameller: TACK! Tack för det rimmet, suveränt!

    SvaraRadera
  12. Så ni "campar" lite! :)) ja vi campar åxå ibland, om än bara hemavid, ligger kvar i hamnen ibland, tycker inte man behöver åka så långt alla gånger, nog så mysigt att bara var i "huset" nästgårds ;)
    Kram & mys på! :))
    Kram!♥ /Lena

    SvaraRadera
  13. De va en fin bild du har tagit.
    Hoppas ni sover gott nu. Ha en fin lördag.
    Kram kram ♥

    SvaraRadera
  14. Lena och Anneli: Ja, man behöver inte vara så långt borta för att campa och komma utanför "ringen" av hematmosfären... och vi sov länge idag. Kramar!

    SvaraRadera