torsdag, augusti 18, 2011

Hakuna Matata



Idag har Blogspot krånglat värre än värst!
Där ser man vad Tekniken kan ställa till det!
Det är så att säga i ordning nu, så då kan vi utbrista:
Inga Problem! Eller Hakuna Matata!
Idag har varit en BaraVaraDag med lite Grus i Skorna på Promenaden.
Inte bara bildligt, utan vi var faktiskt ute en sväng med Apostlahästarna i stadsdelen Majåker.
Tiden går fort när man kollar på villor - vi ska ingen köpa - bara kul att se gamla som nya byggstilar.
Tack för all Energi som jag känner jag har fått!
I morgon blir det tidigt upp igen. Hoppas få sova gott...
Trött.....

4 kommentarer:

  1. Nu omsluter jag dig med en GODNATTKRAM sussa gott och vakna torrt. :-) ♥

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får sova jättegott så du kan ta fredagen med ny go energi.

    HAKUNA MATATA! NATTE KRAM EVA

    SvaraRadera
  3. Hörru! de är bra & skönt och nyttigt med sådana där "baravara" dagar!! :))
    Jag älskar att kolla på hus! hi hi... har jag alltid gjort! ja man är lu lite olika och olika intressen fniss ;)
    Kram & natti!♥ /Lena

    SvaraRadera
  4. Kaisa: Det kändes, jag blev så trygg, tack! Kram!

    Eva: Tack, jag sov så bra, känner mig betydligt piggare. Kram!

    Lena: Jotack, en sån dag behöver man ibland, faktiskt! Kolla på hus, ja, det finns mycket att kolla på. Jag kollar gardiner, fasader, takbeläggning, trädgård. Kram!

    SvaraRadera