onsdag, augusti 10, 2011

En sann kattälskare....

Här var´e en hel hoper, en heler hög, me katter!


Jag, kattälskare, kan bara inte motstå!


Jag hade en liten Sotis, en gång i tiden och har haft flera kissemissar!



Fick tag på ett gammalt foto av Mia katt, och då snörper det i hjärteroten.... ack ack. Hon är i katthimlen och purrar.


Denna bilden älskar jag. Det är Mia uppe på stenmuren på Mickelsmad på Öland.


Pratade nyligen med Campingvärdinnan... nybliven änka förra hösten, hon har drivit Campingen helt själv denna sommaren...
Vi har inte kunnat vara där, men vi hör av varandra.
Det är strongt av Tanten på 82 år, men... hon ser det som Familjen. Herregu´ vi skulle kunna komma närsom!

8 kommentarer:

  1. Saknar min Macke Packe Puck ....

    En va ju allergisk ... så .

    SvaraRadera
  2. Nette: Det är allvarligt tråkigt, absolut! ....

    SvaraRadera
  3. Katter är fina men tyvärr blev sonen allergisk...

    SvaraRadera
  4. Katter är fina! Bland alla djur som vi har haft så har vi inte haft katt. Men nu så har sonen och dottern katter, de tar väl igen den =)

    Så härligt och då tänker jag på "campingtanten" som är så pass upp i åldern och jobbar på. Det är strongt!

    Nu (sent på kvällen) får jag nog önska God Natt och sov gott!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Znogge: Jo, det är mycket - det, med allergier, jag vet!

    Marit: Katter, ja, det är individuellt. Antingen gillar man katter eller hundar, eller båda!
    Vad beträffar Campingtanten så är hon ovanligt strong.
    Kvällen börjar bli sen, jag håller med, så vi önskar Natti natti!

    SvaraRadera
  6. Det är nog krut i den damen som klarar av att driva campingen. Det kan inte vara en sådan lätt uppgift kan jag gissa på... Ha det nattbäst! Kram

    SvaraRadera
  7. Mia katt ja.... henne minns jag du skrivit om! Och så vacker hon är!/var!
    Älskar katter! Föresten ALLA DJUR! skall vara katt vakt nu 2 veckor igen! Hoppas allt e bra med dig och maken!?
    kram

    SvaraRadera
  8. Simona: Ja, det är krut i Thyra, absolut! Morgonkram!

    Paloma: Jodå, jag har skrivit mycket om Mia katt tidigare... Herr och Fru Pusselbit har det bra, tack. Kram!

    SvaraRadera