onsdag, juli 27, 2011

Traditionellt brudfoto

**Igår och i förrgår satt vi med alla fotona och försökte ta ut kort till ett album på 18 st. Naturligtvis, finns det bilder på "det vanliga viset"! (Klicka på bilden för större.) 
Här har vi en annan brudbukett med öländsk cikoria och fläderblom. 
Och - vi plockade båda buketterna alldeles själva, med vittnena till hjälp!
Fotografen var också här Åke Ernstson, Växjö.  
**Carpe Diem! Välj Glädje!
**Igår tog vi en vandringstur uppe på Kinnekulle också... det gäller att hålla igång. Jag tog några kort, men  ljusförhållandena var inte kanon, dock blev det några båtbilder, som jag satt ut i "MinaFoton"-bloggen.
**Idag är vi lite upptagna, det gäller en ung liten fröken. Och solen skiner, ett stort plus!
**Tack, för att ni är så snälla och goa och läser mina inlägg och kommenterar, jag blir så glad, ni är värdefulla!
Välj Glädje!

11 kommentarer:

  1. Åh greddisen, det var ett underbart fint kort på er båda. Ni ser så samspelta ut och så förnöjsamma, undrar varför? hi hi hi... Kram till er båda ♥

    SvaraRadera
  2. Så fint foto på er!
    Kul med buketten som ni har plockat själva, det är riktigt personligt.
    Röra på sig bör man... annars dör man... ;)
    Vi försöker att promenera här också varje dag, det går inte att sitta still hemma.

    Ha det bäst du och pusselbiten!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kaisa och Marit: Tack för era kommentarer! Förnöjsamma Pusselbitar är vi båda två, haha! Nu drar vi snart iväg till fest och kalas, och sicken tur vi har med vädret, då! Kram till er!

    SvaraRadera
  4. Fina ni är. Ha en riktigt bra dag
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh, vad fina ni är!!! Jag blir så glad av ert vackra bröllopsfoto! Känner en som gifter sig nästa vecka, och hon är nästan 80. Tyvärr bor hon för långt bort för att jag ska kunna åka dit och vara med på bröllopet. Kram!

    SvaraRadera
  6. Ni är så fina där på fotot. Kram

    SvaraRadera
  7. Bling, Piedra och Simona! Tack för era kommentarer, tack tackelitack, ja man kan gifta sig i vilken ålder som helst uppåt, tror jag, hihi... Kram alla! Vi har nu kommit hem...... Snart nattabingen!

    SvaraRadera
  8. Fin bild på er.
    Hoppas ni har haft en bra dag.
    Dröm sött kram kram

    SvaraRadera
  9. Anneli: Tack, dagen var händelserik och trevlig! Sovit gott, allt väl. Hoppas, jag! Kramkram

    SvaraRadera
  10. Ni ser verkligen ut som varandras pusselbitar, ni passar så bra ihop!

    SvaraRadera