torsdag, maj 19, 2011

Tre apor

Passar också bra, för mitt utträde ur den gemytliga Expressenbloggen!

Jag har en känsla av att inte Expressen eller Aftonbladet vet, vad dom gör, när dom negligerar alla dessa sociala gruppers bloggar!

Dom kommer att missa läsare...... och det drabbar ju inte oss, flitiga bloggare, för vi finner ju andra forum.





Jag hör inte, jag ser inte, jag pratar inte. Mer..... och inga vackra foton får ni mer...

Det är dåligt. Av er. Expressen / Aftonbladet.

Men, jag finns.

Jag finns under LÄNK.

Jag välkomnar gamla - som nya - bloggkontakter till att besöka mitt Varma och Kärleksfulla Blogghem!

Jag vill för allt i världen inte missa någon go´ vän, ...dom kônstiga, kan va skönt å slippe......



Geddfish-kramar!

3 kommentarer:

  1. Ja, dom vet inte hur värdefulla vi är, men det vet vi eller hur? :-)

    SvaraRadera
  2. Så sant så.... Måste oxå säga att just 3 Apor är ett Väldigt gott vin.... som jag kan Rekomendera ..
    Men nu är det dax att ta sista svängen med Min VaniljBulle

    SvaraRadera
  3. Hej

    Har nu en ny blogg = ska försöka skriva i alla fall där...

    http://pagottochont.blogspot.com/

    Ha det bäst

    Kram Simona

    SvaraRadera