onsdag, maj 18, 2011

Förtrollat förbaskat!

Hej på dig, denna fina lellelördag!

Idag bjuder jag på Förtrollning!

Men inte den här: LÄS! Absolut INTE!!!

Men, det är väl som jag alltid tidigare sagt: "Det är bara att gilla läget!"

Så sa jag, när jag jobbade, för där var det alltid förändringar...

Nu ska jag bara se vilken blogg som jag kommer att ansluta mig till. Det lutar nog åt Blogger.se. Vi hörs väl av, vi som vill fortsätta med kontakten!





Foto © Geddfish



Visst är hon tjusig, lilla sländan? Vi såg henne där när vi var på en vandring nyss, hon är såå äkta och förevigad av mig!

Idag är en STOR dag, det är pensionsutbetalning!

Nu ska man akta sig för köer i butikerna!

Igår, ja då fixade vi till många ärenden.

Vi lämnade in symaskinen för service och genomgång, kan behövas efter 10 års senaste service, annars är den fina Husqvarnamaskinen inköpt år 1968, faktiskt!

Vi köpte en ny mobilladdare för bilen, den andra blev stulen för en tid sen...

Jag lämnade av en stor kasse fina kläder och grejor till Frälsis.

Och så lite annat pyssel......

Idag? Ja, vad göra i denna dag som verkar bli så solig, trots att www.yr.no spådde regn? Vi får la se. Utegång blir det iaf.



Geddfish-kramar! Här och nu IRL!

2 kommentarer: